Gta-Speler1 Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Bij mij ziet het er zo uit:*afbeelding* Als je die sleutels niet hebt, is er iets fout gegaan bij de installatie of je hebt een illegale versie. Ik zie dat jij een exepath hebt Die heb ik waarschijnlijk nodig.. maar er is idd wel wat fout gegaan tijdens de installatie toen viel de pc uit, en toen moest ik de installatie opnieuw starten En nee, geen illegale versie En trouwens, illegale versies hebben ook een installatie dus dat is het niet.. Kan je die register dingen exporteren en hier posten?? Bedankt! Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Gewoon dubbelklikken op de .reg file zou moeten werken. Edit: Je moet die ExePath nadien nog bewerken, want ik heb 'm op een andere locatie staan. Bewerkt: 16 mei 2009 door Big Boss Reageren
Gta-Speler1 Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Okee, ga ik nu doen.. maar moet ik niet gewoon de hele GTA San Andreas folder in het register aanpassen met jouw versie?? want er is ook zo'n folder 1.00.0001 ofzo?? of is dat nie tbelangrijk? Groetjes Ben klaar met wat ik hierboven heb gedaan en hij doet het nog steeds niet maar hij zegt niet meer dat het aan het register ligt.. hij kan gewoon de folder niet vinden.. Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 heb je ook gelezen wa tik heb gepost? Gebruik beter geen SAMI, dat veroorzaakt alleen maar bugs en installeert ook vaak fout. Je doet er beter aan om ze handmatig te installeren met IMG Tool of iets dergelijks. Reageren
Gta-Speler1 Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Dat heb ik gelezen en daar ben ik het niet mee eens. Versie 1.0 had bugs maar die zijn in 1.1 weg gehaald.. Groetjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.