2fast{0} Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2009 Hier een tutorial die beschrijft hoe je een totale signature maakt met tekst, effecten, C4D's en brushes. Natuurlijk kun je ze ook op andere signatures toe passen. voor vragen kun je altijd een reactie plaatsen of een PM sturen naar mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2009 Supervet en handig! dankje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Eindelijk is daar dan weer is een tutorial van 2fast{0}. Daar heb ik al zo lang op gewacht. Nu weet ik eindelijk is hoe hij die geweldige signatures van hem maakt. Deze tutorial ga ik zeker uit proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Thanks 2Fast{0} Ik bewonderde jouw sig al, en wist dat ik nooit kon winnen. Nu heb ik een betere kans in een andere battle Bedankt voor de tut, outcome soon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeWeetZelluf Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 super signature en een super tut. ik had alleen de render(in dit geval katty) iets meer ingeblend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 super signature en een super tut. ik had alleen de render(in dit geval katty) iets meer ingeblend Misschien een outcome? Zou ik wel super vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeWeetZelluf Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) ff snel gedaan. Die katy is mooier ik heb hem iets meer ingeblend en iets minder druk. Alsnog bedankt voor deze tut. Hoop op meer.............. Bewerkt: 19 mei 2009 door JeWeetZelluf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.