gtadude Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 (bewerkt) ik ging naar de pay n spary in las venturas (zie kaart) en ik stap van men quad af en zak ineens door de grond en zie allemaal grijs en blijft maar vallen en naar een tijdje val je weer op de grond voor de pay n spray hier een plaatje waar ik stond toen ik door de grond zakte: kaart: dat stipje op de kaart is de plek Bewerkt: 18 mei 2005 door gtadude Reageren
gangster28 Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ik vind het vaag maar ik denk dat het gewoon een spelfout is. ps bij mij nog nooit gebeurt. Reageren
Silverwing Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ik vind het vaag maar ik denk dat het gewoon een spelfout is.ps bij mij nog nooit gebeurt. Dit staat ook op de Walktrough. Een Hidden Pay 'N Spray waar je door de grond valt. Reageren
gangster28 Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ik vind het vaag maar ik denk dat het gewoon een spelfout is.ps bij mij nog nooit gebeurt. Dit staat ook op de Walktrough. Een Hidden Pay 'N Spray waar je door de grond valt. maar ik ben daar vaak zat geweest maar er nog nooit weg gezakt. :huh: Reageren
.Maze. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ik ben er ook even langs gereden en ik zak niet door de grond :rolleyes: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 vet kut heb ik ook steets Normaal Nederlands praten A.U.B: Praat Normaal Nederlands en gedraag je. Als het idd in de Walktrough staat dan is het niet meer zo gek, maar het zijn nu vooral de kleine foutjes die ontdekt worden, R8 heeft de grote problemen aangepakt die er in VC waren maar de kleintjes zijn er nog steeds, dat heeft iedere game wel, niet alles is perfect, maar het kan wel handig zijn, een Pay en Spray waar je door de grond kunt zakken Reageren
fatty owl Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Dit moet je bij glitches en bugs posten denk ik (als het er nog niet bijstaat) :blink: Reageren
iLoveGta Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 heb ik ook al gehad en dat was in los santos dicht bij het politieburau was just busted en kwam daar uit en dan ging ik verder lopen en viel door de grond Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Het zijn kleine foutjes die de makers over het hoofd hebben gezien. Zulke foutjes heb je in True Crime ook. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Het zijn kleine foutjes die de makers over het hoofd hebben gezien.Zulke foutjes heb je in True Crime ook. niet alleen bij True Crime maar bij veel games en het is dan zeker normaal dat EEN grote game als GTA daar last van heeft Reageren
gtadude Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 dat is waar want niemand kan het zo perfect krijgen Reageren
lvpd Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 ik vind het vaag maar ik denk dat het gewoon een spelfout is.ps bij mij nog nooit gebeurt. Dit staat ook op de Walktrough. Een Hidden Pay 'N Spray waar je door de grond valt. maar ik ben daar vaak zat geweest maar er nog nooit weg gezakt. :huh: ik zak er anders altijd door!!!!! zo'n 30 keer al ongeveer :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.