Jump to content

Vreemde grafics


Sgtdraco

Recommended Posts

Hallo

ik heb een probleem met mijn gta iv. het spel loopt wel maar als ik aan het spelen ben verdwijnd in eens de straten en gebouwen en zie ik nog wel de auto's en bij voorbeeld brand trappen en zo maar geen mensen en straten meer.

als ik dan op mijn windows key druk naar bureau blad ga en terug is het weer ok tot ik begin te lopen of rijden en bang, weg is alles weer???

kan iemand mij hier mee helpen om dit op te lossen.

Greats Draco.

Link to comment
Delen op andere websites

Voldoet je PC wel aan de minimum eisen voor GTA IV? Dit is een probleem wat vaak voorkomt bij te zwakke videokaarten namelijk.

Kun je even posten welke processor en videokaart je hebt en ook hoeveel RAM je hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

ja heb het tot de laatste patch up to date.

mijn pc is:

Intel Core2 Quad cpu q6600 @ 2.40Ghz

RAM 4.00 GB

Videocard: Nvidia Geforce 8600 GT

Ik heb ook in de game auto config gebruikt en dan doet ie het nog steeds en ik gebruik niet eens de max van videokaart.

Link to comment
Delen op andere websites

En als je het zelf handmatig instelt. Ik zou zeggen: zet alles even op low en kijk of het weg is. Je videokaart is opzich niet slecht, maar hoger dan low word wel een tikkie te zwaar.

Hoeveel Video RAM heb je?

Link to comment
Delen op andere websites

Start - Uitvoeren - Typ in "dxdiag" (zonder ""), en klik op ok. Klik dan op het tabblad "beeldscherm". Daar kun je zien hoeveel videogeheugen je hebt.

Heb je ook al de nieuwste drivers voor je videokaart geinstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in game alles op low gezet en nog steeds het zelfde probleem, kan nog effe wachten op de driver update...

maar als dat nog niet helpt, zijn er dan nog andere dingen bekend???wat ik dan nog kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Patch de game, download de nieuwste drivers. Moet kunnen werken. Zeker omdat mijn ouwe 8600GT 2x minder ram had en GTA IV werkte bijna prima. (Shit FPS)

Dit alles is al verteld, het is echt niet nodig om dingen meerdere keren te herhalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...