David22 Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Hey, Vandaag een beetje lopen prutsen met C4D's, en het resultaat vond ik wel mooi . (laden kan even duren) Rates en comments zijn welkom . Reageren
2fast{0} Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Hij is nog best redelijk geworden moet ik zeggen. Ik begin maar even bij je tekst omdat die zo duidelijk opvalt. Ik vind het jammer dat hij iets teveel opvalt en niet iets in het geheel is gewerkt dat het beter bij de rest past. Daarnaast vind ik het wel mooi gedaan met het apple logo erbij. Daarnaast gaf ik op Msn al aan dat ik het minder vond dat je die C4D linksboven van je ipod had staan, en dat vind ik nog steeds moet ik zeggen. Daarnaast vind ik de rest van je C4D's ook niet echt passen bij een strak design van Ipod als ik eerlijk ben. Ik had dan ook wat andere soorten C4D's gebruikt bij dit werkje, en misschien hier en daar een leuke brushe. Wat ik ook nog mis zijn wat effecten zoals Sharpen van je plaatje. Dit zou zeker geslaagd zijn bij dit design als ik zo kijk en maakt het ook een mooi geheel. Ik zou ook nog een paar Gradient maps gebruiken die je kleurcombinatie een beetje maximaliseren. Voor de rest is het een goed werkje alleen mis ik zo veel, er kan nog zoveel aan gebeuren om het toch nog even helemaal top te maken. Probeer er aan te werken want het had toch naar mijn mening hier en daar nog even wat beter. Al met al is het toch een mooi werk als je na gaat je hoeveelste large art dit is. Ik geef het toch een 7/10! Reageren
Ferre Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 De c4d's lopen nogal onregelmatig door elkaar en de kleurverschillen zijn minder. Dat inblenden - wat de meesten hier een must vinden - zorgt ervoor dat het lijkt alsof de iPod doorzichtig is. De rest is oke. Reageren
Timske Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Mega vet!!!! Alleen ik vind dat je je Ipod niet goed ingeblend hebt, kijk maar eens aan de onderkant van je Ipod. Verder is het goed. 9/10 Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Hij is wel mooi, maar je C4D renders zijn niet echt mooi gezet, ik bedoel sommige. Want sommige gaan gewoon niet mee met de flow van je Ipod zoals rechts van onder van de Ipod. Verder kan je hem nog eens goed inblenden met de C4D renders. Reageren
kuys Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Dit is wel vet man, alleen zie je nog paar witte strepen bij je Ipod Prodigy is dope:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.