d0m1n4t0r Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 In de demo versie ging zogan al neer na de eerste lichte klap van chuck Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Hey jongens ik heb een vraagje, ik heb het spel gekocht en ik kan niet saven. Als ik op SAVE druk dan gebeurt er niks ? Hoe kan dat, ik probeerde het na het maken van een speler en tijdens career mode lukte het ook niet ?? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Staat er een kras op je CD? Of is je geheugen vol? Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik weet al wat het was. Mijn broertje startte het spel als eerste op toen ik het had gekocht. Hij had bij het starten van het spel geen savefile aangemaakt waardoor ik niet kon saven. Het werkt nu al prima. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 heb op youtube wat filmpjes gekeken en ziet er goed uit. Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Wie heeft hem nou eigenlijk hier ? Ik zou het graag tegen diegene willen opnemen.... Reageren
frankyyguy Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Wie heeft hem nou eigenlijk hier ? Ik zou het graag tegen diegene willen opnemen.... Haha, ik wil wel eens een keer tegen je spelen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb een Demo hiervan gespeeld. Is wel cool. Je kan helaas niet echt overal trappen. Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb de demo gespeeld en vond het een hele goede game alleen vind ik de prijs het nog niet waard om hem te kopen als hij goedkoper wordt wil ik hem zkr nog eens halen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb de demo gespeeld en vond het een hele goede game alleen vind ik de prijs het nog niet waard om hem te kopen als hij goedkoper wordt wil ik hem zkr nog eens halen. Met mij hetzelfde. Alleen ik vind Smackdown VS Raw beter. Daar kun je ook met stoelen slaan enzo. Maar dit is kickboksen en Smackdown VS raw is showworstelen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb de demo gespeeld en vond het een hele goede game alleen vind ik de prijs het nog niet waard om hem te kopen als hij goedkoper wordt wil ik hem zkr nog eens halen. Met mij hetzelfde. Alleen ik vind Smackdown VS Raw beter. Daar kun je ook met stoelen slaan enzo. Maar dit is kickboksen en Smackdown VS raw is showworstelen. Das waar smackdown Vs. Raw heeft tafels, ladders, stoelen, knuppels enz. UFC lijkt me wat ééntonig... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb de demo gespeeld en vond het een hele goede game alleen vind ik de prijs het nog niet waard om hem te kopen als hij goedkoper wordt wil ik hem zkr nog eens halen. Met mij hetzelfde. Alleen ik vind Smackdown VS Raw beter. Daar kun je ook met stoelen slaan enzo. Maar dit is kickboksen en Smackdown VS raw is showworstelen. Das waar smackdown Vs. Raw heeft tafels, ladders, stoelen, knuppels enz. UFC lijkt me wat ééntonig... Bij de Demo kreeg je iemand vrij snel Knock-out. Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Jah omdat het op beginner moeilijkheidsgrade staat. Wie heeft hem nou eigenlijk hier ? Ik zou het graag tegen diegene willen opnemen.... Haha, ik wil wel eens een keer tegen je spelen. Wat is je gamertag ? Die van mij is : Scarface150993.... Reageren
frankyyguy Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ik heb de demo gespeeld en vond het een hele goede game alleen vind ik de prijs het nog niet waard om hem te kopen als hij goedkoper wordt wil ik hem zkr nog eens halen. Met mij hetzelfde. Alleen ik vind Smackdown VS Raw beter. Daar kun je ook met stoelen slaan enzo. Maar dit is kickboksen en Smackdown VS raw is showworstelen. Smackdown VS raw is wel cool, alleen is realisme bij dit spel niet belangrijk. UFC is freefight. Ik heb zelf eens in het echt naar zo'n toernooi gekeken, omdat goeie vriend van m'n broer mee deed. Ik vind dat je Smackdown Vs Raw eigenlijk niet echt kunt vergelijken met elkaar. Ze zijn allebij tof, maar verschillend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.