kuys Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd, en ik mag de uitnodigingen maken met Photoshop. Hardstikke leuk natuurlijk, maar ik had even een vraag; Hoe kan je ook alweer doen dat een foto half ingeblend word, aan de zijkant, dat de foto zegmaar zegmaar naar de achtergrond geleid. Snap? En hebben jullie verder nog wat suggesties wat ik kan doen? Er moet zoiezo een foto worden ingezet en een tekst Verder dacht ik aan een frame ofzo, dat kwam ik zo onlangs tegen op google. Frames voor op photoshop Groetjes Reageren
Timske Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 >Hier een tutorial< >Of hier< Succes Reageren
kuys Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Haha eindelijk ja die zocht ik, bedankt! Oke dat probeer ik dus nu uit, op de foto gebruik ik mn Elliptical Marquee Tool (dat rondje) en dan maak ik een rondje van de foto wat zichbaar moet blijven, en als ik dat doe staat er dit : "Warning: No pixels are more than 50% selected. This selection edges will not be visible" ... en dus zie ik nu niet meer mijn geselecteerde deel Hoe krijg ik dit voor elkaar? >>> Door Jay;: Berichten samengevoegd. Gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 "Warning: No pixels are more than 50% selected. This selection edges will not be visible" ... en dus zie ik nu niet meer mijn geselecteerde deel Met andere woorden: Je hebt een te hoge feather waarde ingesteld voor een te kleine selectie op je foto. Zet de waarde op 0: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.