Limbolander Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 3.3 is makkelijk, ik denk dat 4 zelfs mogelijk is, maar dat word el krap 4 Ghz, met gemak. Het record is 7.1 Ghz. Volgens mij raast hij elke i7 voorbij dan. lees het hier Maar voor thuisgebruik raad AMD aan niet verder te gaan dan 3.8 Ghz. zet er dan ook ff bij dat het record is gedaan door echt professionele teams die werken met onder andere stikstof als koeling. Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 zet er dan ook ff bij dat het record is gedaan door echt professionele teams die werken met onder andere stikstof als koeling. Dat ken je toch zelf wel lezen. Niet iedereen die hier komt is zo achterlijk als jij (grapje) Maar volgens mij is het geen stikstof. Ze willen iig niet vertellen hoe ze hem hebben gekoeld. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Jawel, ze hebben stikstof gebruikt ^^. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Ja, Dat kan ik zelf ook wel bedenken dat ze dat niet doen op lucht Maar wat is dan een goede koeler? Want ik zie er erg veel staan op Azerty :o EDIT: @Sprunk hierboven, Ik had gelezen dat ze soms ook NOS gebruiken om te koelen. Bewerkt: 17 mei 2009 door djmaddox Reageren
FerryN Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ja, Dat kan ik zelf ook wel bedenken dat ze dat niet doen op lucht Maar wat is dan een goede koeler? Want ik zie er erg veel staan op Azerty :oEDIT: @Sprunk hierboven, Ik had gelezen dat ze soms ook NOS gebruiken om te koelen. Stikstof is beter, is ook kouder dan lachgas Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 zet er dan ook ff bij dat het record is gedaan door echt professionele teams die werken met onder andere stikstof als koeling. Dat ken je toch zelf wel lezen. Niet iedereen die hier komt is zo achterlijk als jij (grapje) Maar volgens mij is het geen stikstof. Ze willen iig niet vertellen hoe ze hem hebben gekoeld. op sites als deze ( no offense ) kun je dat beter erbij zetten voordat gekken het ook "ff gaan proberen " Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Maar wat is dan een goede koeler? Want ik zie er erg veel staan op Azerty :o Bewerkt: 17 mei 2009 door djmaddox Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik zou de Scythe Mugen 2 nemen... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) is die Scythe Mugen 2 dan een goede koeler? EDIT: kunnen daar nog meer fans op vastgemaakt worden? Bewerkt: 17 mei 2009 door djmaddox Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 is die Scythe Mugen 2 dan een goede koeler?EDIT: kunnen daar nog meer fans op vastgemaakt worden? jep kan, 4 in totaal, dus aan elke kant een, maar eentje is eigenlijk meer als genoeg, aangezien je vaak al eentje erachter hebt die aan de kast zelf zit en de lucht eruit blaast, en die voorste blaast dan de lucht erdoorheen, anders wordt t toch maar overkill.. Ben zelf sinds kort ook trotse eigenaar van scythe mugen 2 btw, E8400 @ 3.6ghz full load 50 graden met standaard E8400@ 3.0ghz zal ik makkelijk de 45 graden halen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Even @ Scrtz Hoe diet die E8400 het in IV. Ik zit noch te twijfelen tussen Quad en Duo als upgrade. Maar ik lees veel dat Duo's bij oudere games nog steeds beter presteren dan Quads. Dus even tussendoor Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 ik speelde altijd mid/high met normale fps van rond de ~40 met een hd3870, op me 20" tft, maar binnenkort haal ik de hd4770 dus laat ik het je dan wel weten hoe het er dan mee gaat. en tja dualcore/quadcore, ligt eraan wat je speelt, ben je iemand die veel speelt van de halflife/source engine ( dus veel valve/steam spellen) raad ik je aan dualcore te pakken omdat die nog geen multicore ondersteunen. Andere spellen zou ik gewoon voor quadcore gaan dus cod, crysis, gta IV wat dan ook. Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik speel veel spellen die nog geen Quad ondersteunen. En GTA en Crysis doen dat wel, en oudere games niet. Dus dan maar een compromis: Triple Core. Een een Triple Core presteerd bij de games die nog niet echt Quad Ondersteunen ook wel (iets) beter eigenlijk: Maar goed, nu weer on-topic of anders verder gaan in het Hardware Discuss topic, oké? Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 dit is toch over hardware discussieren:)? dus we zijn gewoon ontopic verder wil ik weleens meer benchmarks zien eigenlijk, want een X3 is gewoon een quadcore met een uitgezette core, een Phenom dus, en aangezien de phenom X4's al ong gelijk presteren met de core2duo's van intel zou ik niet voor een X3 gaan, maar eerder richting phenom II Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Het is ook een PhII, mamelijk een PhII X3 720. Dat is eigenlijk een PhII X4 920 maar dan met één gedeactiveerde core. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.