Jump to content

[REQ] Nieuwe pc Djmaddox

Recommended Posts

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

13

• Limbolander

9

• Djmaddox

9

• wesley123

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
zou gewoon gaan voor de quad dan

Realy? Bedenk wel dat de PhII X3 720 6MB Cache heeft en de X4 810 maar 4 Cache. En de PhII 940 is niet meer verkrijgbaar en word ook niet meer geleverd. Lekker zinvol van AMD om hem nu al niet meer te leveren. Hij word alleen nog gemaakt voor AM3 (945). En het punt is, ik heb geen AM3 945 centjes. :puh: (met die dure mobo's en DDR3 erbij)

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

mm, waar je ook voor kunt kijken is ergens een goedkope Q6600 zien te vinden, met een goede stepping/batch en een flinke CPU cooler erbij en je hebt m zo op de 3.6ghz, dan heb je ook echt een leuk ding waar je nog wel ff mee vooruit kan, Q6600 is echt een van de beste investeringen rond de quadcores imo, begint nu wel beetje te verdwijnen door i7/phenom II maar dan nog erg leuk ding om over te clocken.

ik zou gewoon wat doorsparen naar de ~750 euro en een leuk phenom II systeempje halen, dan ben je iig zeker 2 jaar futureproof ( 2 jaar is meer als genoeg om vanuit te gaan imo, vooral als je iemand bent die redelijk nieuwe games speelt )

Ik ga echt niet overclocken. Ik vind dat gewoon te riskant en heb het nog nooit gedaan. En als het fout gaat ken ik alles weg gooien. Dus OC is geen optie voor mij. :N

Maar ik ben er al uit hoor. Óf de PhII X3 720, de PhIIx4 945, of de Q8400. (En de eerste is het meest waarschijnlijk, gevolgd door 2 en 3)

Geplaatst:

als je temperaturen in de gaten houdt en beetje howto's leest is er echt niks aan de hand hoor, stelt in feite geeneens zoveel voor, vooral niet met van die gemiddelde octjes van 20%

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dat is moeilijk te zeggen.

Je kunt beter een BE AMD nemen. Die kun je heel simpel overclocken naar 3.6 Ghz, als je een goede CPU cooler hebt. Dus dan kun je de 940 kopen, of de X3 720. Dat is dan wel een Triple Core, maar ook heel snel. En vooral met Games is een een 4e core vaak nog overbodig.

Geplaatst:
Dat is moeilijk te zeggen.

Je kunt beter een BE AMD nemen. Die kun je heel simpel overclocken naar 3.6 Ghz, als je een goede CPU cooler hebt. Dus dan kun je de 940 kopen, of de X3 720. Dat is dan wel een Triple Core, maar ook heel snel. En vooral met Games is een een 4e core vaak nog overbodig.

Nog wel ja.

En de overklokbaarheid van een CPU kan je niet voorspellen. Het ene exemplaar klokt beter dan de ander.

Nog wel een tijdje ook hoor. Het zal echt nog zeker 5 jaar duren denk ik voordat je op het hoesje van Crysis 3 ziet staan: Minimaale processor: Quad Core 3 Ghz. Nu kun je met een Single Core ook nog redelijk gamen, behalve dan met GTA IV. Die 4e core is de komende 2-3 jaar echt nog geen must have. En als je hem van 2.8 Ghz naar 3.4 ofzo weet te pompen, wat erg makkelijk moet zijn met de BE dan kun je echt wel voor weinig geld kei hard gamen.

Anders is de BE X4 940 zeker een aanrader. Die heb je al voor onder de 200 euriez.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...