Nstyle08Z Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Ik heb vandaag 's ochtends een signature gemaakt over de rapper Kanye West. Ik vind hem redelijk geslaagd en zal deze misschien gebruiken om met iemand te battlen. Hier is hij dan, en raten! V2 Bewerkt: 16 mei 2009 door Nstyle08Z Reageren
.NightFlower Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Allereerst vind ik je achtergrond echt heel mooi geworden Dit vind ik toch wel een van je betere sigs, alhoewel me wel meteen wat opvalt. Zo is het om Kanye West wat wazig, dit vind ik zelf niet zo mooi staan. Ook is de render niet helemaal goed uitgeknipt, dit zie je vooral bij de microfoon en aan de achterkant van zijn hoofd. Verder is Kanye niet helemaal helder, het lijkt wel of ik wat pixels in zijn gezicht zie. Hoewel de render kwa kleuren heel goed past, is de kwaliteit ervan toch niet zo goed helaas. Overigens had je deze ook wel wat meer kunnen inblenden. Als laatste je tekst deze is niet mis, maar ik vind hem niet geweldig. Kortom als je de render weet te verbeteren en wat meer kan inblenden is het een hele mooie sig Reageren
The Hulk Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Het is inderdaad een heel erg mooie signature! Zelf ben ik ook een beetje Kanye West fan dus ik hou hier wel van. De achtergrond is inderdaad erg mooi alleen is inderdaad de render een beetje wazig. Probeer deze dus helder te maken en beter in te blenden. Ook vind ik de tekst te simpel hoewel de kleur wel goed bij de rest van de signature past. 8.7/10 Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Ik heb een V2 gemaakt. Ik heb het nu beter ingeblend volgens mij. De reden waarom de render zo pixel achtig was, was omdat ik het 2-3 keer heb Sharpen gedaan. Maar ik zie in dat zelfs als ik het maar 1 keer doe, dat het lelijker word. V2 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Goede signature, maar neem een andere render. De kwaliteit van deze is slecht. Neem een bijpassende render, want ik zie geen overeenkomst tussen Kayne West en Flora. Misschien kun je rond de render die gloed weghalen door de 'Burn Tool' te gebruiken. En maak in een hoek een lightsource. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Ik zal er niets meer aan veranderen want er staat een battle op me te wachten. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Ten opzichte van je eerste signature van Kanye West, vind ik V2 wel ietsjes verbeterd. Maar het is het nog niet helemaal. Volgens mij wat Forumrunner ook al zei heb jij gewoon een render van slechte kwaliteit, dat is wel erg jammer aangezien ik deze render kwa kleuren wel goed bij je achtergrond vind passen Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Maar als er geen battle zou zijn, zou ik het nog niet kunnen veranderen, de render. Want ik heb al zovelen keren apply image gedaan enzo, ik bent in ieder geval tevreden met dit resultaat. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Dat is dus ook het nadeel van Apply Images. Wees dus ook verstandig, en maak het direct goed. Als je na apply images nog iets wil veranderen moet je de hele signature uit elkaar slopen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.