Jump to content

Eurovisiesongfestival: Wie zal winnen volgens jou?


RobbieB

Recommended Posts

Wie zal er winnen op het Eurovisiesongfestival volgens zou?

België en Nederland zijn al beiden uitgeschakeld.

Volgens mij zal Hadise met Düm Tek Tek winnen.

mediacenter2009.jpg

Bewerkt: door RobbieB
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn interreseert het niet meer hoor als nederland er uit ligt..

Allemaal van die oostblok landen:S

We moeten denk ik maar ergens anders met onze land een stempel op drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Shine een geweldig nummer en snap niet waarom ze niet door zijn. Al die stomme oostbloklanden altijd maar op elkaar aan het stemmen.

Afijn, ik denk dat Noorwegen met Fairytale gaat winnen. Overduidelijk. :)

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje verwarrend nu je nog een topic hebt aangemaakt over Eurovisiesongfestival, aangezien je nu een mening vraagt die ik nog niet in het huidige topic ben tegengekomen ^^. Toch wil ik er ook wel even wat over kwijt. Hoewel ik het gigantisch jammer vind dat de Toppers er uit liggen, heb ik nu wel een andere favoriet dat is:

Het land Azerbaijan (zegt mij niets ^_^ ) met Aysel & Arash - Always

Ik vind dat zei een mooie show neerzetten en ook nog een leuk liedje :) Overigens zijn er ook veel landen die hun eigen taal zingen, dat vind ik eerlijk gezegd 3x niks, het klinkt voor buitenstaanders vreemd en je volgt er ook niks van. Doe dan gewoon een internationale taal (Engels) die toch vrijwel iedereen ook begrijpt.

Link to comment
Delen op andere websites

mwuah enige wat boeit is dat yolanthe cabau van casbergen de punten van nederland gaat geven. wedden dat zij de knapste chick is inplaats van al die andere oostblok baboesjkas. die de punten geven. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Noorwegen heeft gewonnen. Maar dat was al na de uitslagen van ongeveer 30 landen bekent...

Ja, ze waren ook de favoriet hoorde ik. Volgend jaar is het dus in Oslo. Hopelijk komen we dan weer een keertje in de finale, maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet gaat gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ze waren ook de favoriet hoorde ik. Volgend jaar is het dus in Oslo. Hopelijk komen we dan weer een keertje in de finale, maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet gaat gebeuren.

Ik hoop dat we volgend jaar niet mee doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Noorwegen heeft gewonnen. Maar dat was al na de uitslagen van ongeveer 30 landen bekent...

Vindt je het gek, meer dan de helft van de kijkers zijn Holebi's (homo's, lesbisch en bi-seksuelen), niks mis mee, maar verklaard een hoop waarom Noorwegen gewonnen heeft. Had hem daar neer gezet, zonder te zingen, met zijn gladde lach en ze zouden nog winnen.

Jammer dat de Toppers niet door waren gegaan. Voor mij ligt het nu niet aan de oostblok landen, aangezien daar minder op gestemt werd. Nu geef ik de schuld aan de holebi's die gestemt hebben, omdat ze weer zo nodig naar het uiterlijk moesten kijken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveelste is Hadise (Turkije)?

4de maar ze hebben nog een tijdje 3de en 2de gestaan. :Y

Maar Noorwegen heeft verdient gewonnen! _O_

Turkije had wel een lekker buikje. :) Maar noorwegen heeft terecht gewonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...