Kai-ShockWave Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 mwuah enige wat boeit is dat yolanthe cabau van casbergen de punten van nederland gaat geven. wedden dat zij de knapste chick is inplaats van al die andere oostblok baboesjkas. die de punten geven. Voor wie d'r niet gezien heeft Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 mwuah enige wat boeit is dat yolanthe cabau van casbergen de punten van nederland gaat geven. wedden dat zij de knapste chick is inplaats van al die andere oostblok baboesjkas. die de punten geven. Voor wie d'r niet gezien heeft Zielig voor Jan smit dat ze nu al weer op een ander is. Maar waar staat zij in Nederland? Elk land staat op een bekende plaats, maar ik weet niet waar zij stond. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) mwuah enige wat boeit is dat yolanthe cabau van casbergen de punten van nederland gaat geven. wedden dat zij de knapste chick is inplaats van al die andere oostblok baboesjkas. die de punten geven. Voor wie d'r niet gezien heeft Zielig voor Jan smit dat ze nu al weer op een ander is. Maar waar staat zij in Nederland? Elk land staat op een bekende plaats, maar ik weet niet waar zij stond. Ze staat "zogenaamd" in het Mediapark in Hilversum. Het gebouw wat je achter haar ziet is het beeldarchief opgeslagen van Film en televisie. Waarschijnlijk staat ze gewoon in een studio met een achtergrond poster van dat gebouw: Bewerkt: 17 mei 2009 door Kai-ShockWave Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 mwuah enige wat boeit is dat yolanthe cabau van casbergen de punten van nederland gaat geven. wedden dat zij de knapste chick is inplaats van al die andere oostblok baboesjkas. die de punten geven. Voor wie d'r niet gezien heeft Zielig voor Jan smit dat ze nu al weer op een ander is. Maar waar staat zij in Nederland? Elk land staat op een bekende plaats, maar ik weet niet waar zij stond. Ze staat "zogenaamd" in het Mediapark in Hilversum. Het gebouw wat je achter haar ziet is het beeldarchief opgeslagen van Film en televisie. Waarschijnlijk staat ze gewoon in een studio met een achtergrond poster van dat gebouw: Maar de lucht beweegt wel, maar wel apart dat het daar licht is en bij ons thuis was dat niet zo. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Ja, een of andere Sloveense gast, stond ook achter blauw scherm. @ Hij stond er natuurlijk voor. Bewerkt: 17 mei 2009 door NickOwnage Reageren
Dieko Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik was voor Azerbeidzjan want Arash is een bekende zanger. En Yolanthe heeft ook 12 punten verdiend. Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 op de totale lijst staat nederland op de 2 na laatste plek. ze hebben in totaal 11 punten gekregen Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Eurovisie Song Festival boeit me echt niet meer, wie er gewonnen heeft nog minder. Ze zouden het beter Euraziatisch Song Festival noemen. Al die oostbloklanden als Slovenië, Wit-Rusland, Azerbeidjan, Israël (!), etc. die meer bij Azië horen dan bij Europa. Reageren
Cabyon Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Al die landen van de uiteengevallen Sovjet - Unie stemmen natuurlijk op elkaar, zo is er voor ons geen beginnen aan.. Reageren
RobbieB Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Hoeveelste is Hadise (Turkije)? 4de maar ze hebben nog een tijdje 3de en 2de gestaan. Maar Noorwegen heeft verdient gewonnen! Dankje. Weet je, een tijdje geleden las ik in een boekje een interview met Hadise. Ze zei: Als ik niet win, zal ik huilen en vloeken. Reageren
Ikkes Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Mijn enige hoop van dit festival was de IJsland met in een mijn ogen geweldig nummer, van hoge kwaliteit, hoog zou eindigen en dat is gelukkig gebeurd (2e plek). Positieve verandering t.o.v. de voorgaande jaren is dat de stemmen in de finale nu voor de helft uit jury en de helft uit televoting bestaat. Grote veranderingen heeft dit niet tot gevolg, maar voorbeelden zijn bijvoorbeeld dat Turkije voor het eerst in enorm veel jaar geen 12 pnt. uit Nederland heeft gekregen. Het is allemaal weer net een stukje eerlijker geworden . Hopen dat het volgend jaar ook zo is in de halve finale's . Reageren
Miek Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 In de Joepie zeker, Robin? . Het was: als ik niet in de finale geraak, zal ik vloeken en huilen. Ik was ook voor Hadise met haar liedje Düm tek tek. Gewoon een super liedje, ik heb eventjes de samenvatting bekeken op het nieuws. Wie er gewonnen had weet ik al niet meer . Wel jammer dat Hadise niet is gewonnen, ze eindigde 5de geloof ik. Er was ook een hele discussie daar rond dat Hadise voor Turkije meedeed en niet voor België, want ze was hier op gegroeid. Ze reageerde daarop dat ze ook ging toestemmen voor België hadden ze haar gevraagd. Mijn zus deed in het voorjaar van 2008 mee aan de Belgische X-factor. Ze geraakte net niet in de halve finale. Ze kwam wel op TV met Hadise enzo. Sindsdien ken ik Hadise nu wel (hoewel ik haar nog niet heb ontmoet, mijn ouders en zussen wel, toen ze m'n zus waren gaan supporteren) en heb ik wel respect voor haar. Hoewel ze ook niet altijd haar kleren kan aanhouden. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Vindt je het gek, meer dan de helft van de kijkers zijn Holebi's (homo's, lesbisch en bi-seksuelen), niks mis mee, maar verklaard een hoop waarom Noorwegen gewonnen heeft. Had hem daar neer gezet, zonder te zingen, met zijn gladde lach en ze zouden nog winnen. Die moet je me toch echt even uitleggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.