Jump to content

Wifi/Friendcode vraagje.

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej

Ik heb een paar uur geleden zon nintendo usb conector gehaald erg leuk dat online spelen met al die spellen .

Maar Gta chinatown wars doet het niet online?? hoe kan dat?? en weet iemand hoe je,je friendcode kan zien want ik wil die mini game mr wong's laundromat en daar het geld van overzetten.Als ik opdat hartje klik staat er naast friend code: N/A

Help plz

Geplaatst:
Heej

Ik heb een paar uur geleden zon nintendo usb conector gehaald erg leuk dat online spelen met al die spellen .

Maar Gta chinatown wars doet het niet online?? hoe kan dat?? en weet iemand hoe je,je friendcode kan zien want ik wil die mini game mr wong's laundromat en daar het geld van overzetten.Als ik opdat hartje klik staat er naast friend code: N/A

Help plz

hee op de plek waar N/A staat komt je

friend code vanzelf als je op Sync Stats

hebt geklikt (onder e-mail bij je laptop)

je moet wel eerst een accout bij rockstar

hebben. Als je dus je Stats hebt geupload

komt er vanzelf je friendcode.

Als je dan je gewonnen geld wil moet je

gewoon weer je stats uploaden. :tu:

suc6

Geplaatst:

Ik weet niet of je dit ook al gedaan hebt:

Je moet wanneer je de USB connector hebt geinstaleerd eerst wel toegang geven aan je DS via de pc. Dan komt op heb USB connector schermpje op de PC je DS zijn naam te staan en die naam moet je dan goedkeuren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...