Maurow Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Heej Ik heb een paar uur geleden zon nintendo usb conector gehaald erg leuk dat online spelen met al die spellen . Maar Gta chinatown wars doet het niet online?? hoe kan dat?? en weet iemand hoe je,je friendcode kan zien want ik wil die mini game mr wong's laundromat en daar het geld van overzetten.Als ik opdat hartje klik staat er naast friend code: N/A Help plz Reageren
H995 Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 HeejIk heb een paar uur geleden zon nintendo usb conector gehaald erg leuk dat online spelen met al die spellen . Maar Gta chinatown wars doet het niet online?? hoe kan dat?? en weet iemand hoe je,je friendcode kan zien want ik wil die mini game mr wong's laundromat en daar het geld van overzetten.Als ik opdat hartje klik staat er naast friend code: N/A Help plz hee op de plek waar N/A staat komt je friend code vanzelf als je op Sync Stats hebt geklikt (onder e-mail bij je laptop) je moet wel eerst een accout bij rockstar hebben. Als je dus je Stats hebt geupload komt er vanzelf je friendcode. Als je dan je gewonnen geld wil moet je gewoon weer je stats uploaden. suc6 Reageren
Maurow Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Maah hoe doe je,je stats uploaden? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Maah hoe doe je,je stats uploaden? In het Stats-scherm moet je op de knop rechtsboven drukken, zie dit stukje. Succes! Mvg, Flitskikker Reageren
.Corneria. Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Je ziet dan dat:. Op dat moet je klikken in-game. Veel succes, Corneria! Reageren
Koeky7 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik weet niet of je dit ook al gedaan hebt: Je moet wanneer je de USB connector hebt geinstaleerd eerst wel toegang geven aan je DS via de pc. Dan komt op heb USB connector schermpje op de PC je DS zijn naam te staan en die naam moet je dan goedkeuren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.