Jump to content

Steam

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Er zullen onder jullie vast wat bekenden zijn met Steam. Dat *** programma(A).

Ik had hier een vraag over, Empire Total War moet je via Steam installeren, maar omdat ik hier niet verder mee kom, moet ik even een savegame posten op een ander forum, maar hoe kan ik in godsnaam bij mijn savegames komen? In de map van Steam staat namelijk geen apart Empire Total War mapje of iets dergelijks.

Ik heb trouwens Vista..

Geplaatst:

C:/Program Files/Steam/steamapps/*empire total war* (oid)/en dan de SAVE map zoeken, waar je een .SAV bestand moet vinden. Je hebt wel niet echt gezocht als je dat niet kan vinden.

Maar hoezo moet je een savegame posten om Empire Total War te installeren? :?

Geplaatst: (bewerkt)
C:/Program Files/Steam/steamapps/*empire total war* (oid)/en dan de SAVE map zoeken, waar je een .SAV bestand moet vinden. Je hebt wel niet echt gezocht als je dat niet kan vinden.

Maar hoezo moet je een savegame posten om Empire Total War te installeren? :?

Ik heb inderdaad de map van ETW gevonden, maar er stonden geen .SAV bestanden in. De rede waarom ik een savegame moet posten, is niet omdat ik het moet insalleren, maar omdat ik vast loop in het spel, de zin was een beetje krom geformuleerd, mijn excuses daarvoor;)

Bewerkt: door peter-de-gekste
Geplaatst:

Heb nog een verder vraagje over steam,

Het wil namelijk nog wel eens voorkomen, dat ik Steam wil opstaren, maar als ik er op klik, dat er dan vervolgens helemaal niets gebeurd. Ook als ik op de snelkoppeling voor

een spel klik wat via Steam gaat gebeurt er niets. Ik kan echter het spel wel opstarten als ik mijn pc opnieuw aanzet, maar dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

MvG

Peter

Geplaatst:

Voor de savegames: Start > Uitvoeren, typ %appdata% in en ga dan naar The Creative Assembly>Empire>save_games

Geplaatst: (bewerkt)
Voor de savegames: Start > Uitvoeren, typ %appdata% in en ga dan naar The Creative Assembly>Empire>save_games

Maar watnou als ik gewoon op Steam wil, om even met een van mijn maten te praten, waarvan ik weet dat ze ook zitten te gamen via Steam?

EDIT: Als ik bij processen kijk, zie ik wel dat Steam aanstaat, ik zie dit echter niet in mijn balk rechts onderin. Als ik het proces beëindig, en daarna Steam weer opstart, doet hij het wel.

Bewerkt: door peter-de-gekste

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...