Sonny-The-Pilot Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Ik probeer alle site's te veroveren, maar dat houd me tegen door dat er geen motor voor een site staat... Om deze site gaat het (heb er een 'rondje' omheen gezet): Iemand enig idee hoe dat kan en/of die motor nog komt...? Bewerkt: 16 mei 2009 door Sonny-The-Pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Je zult verhaal verder moeten spelen, je kunt deze namelijk nog niet overnemen. Dit kan, en moet, pas in de missie Hostile Takeover. In deze missie moet je 'm overnemen, en dan mag hij dus nog niet in jouw handen zijn. Wanneer dat wel zo was, zou de missie een beetje moeilijk worden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Je zult verhaal verder moeten spelen, je kunt deze namelijk nog niet overnemen. Dit kan, en moet, pas in de missie Hostile Takeover. In deze missie moet je 'm overnemen, en dan mag hij dus nog niet in jouw handen zijn. Wanneer dat wel zo was, zou de missie een beetje moeilijk worden.. Oke, bedankt voor je snelle reactie en hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen.engeler Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 Hartstikke bedankt voor je reactie, dat was ook mijn vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.