Esther Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Hey, ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb voor mijn ps2 2 controllers, maar de laatste paar dagen doen ze allebei een beetje vreemd, het begon eerst bij de 1ste en nu lijkt het wel of de 2de ook al is besmet. Als ik een dvd probeer te kijken, dan kom je op een gegeven moment altijd in het hoofdmenu hè? En moet je aanklikken wat je precies wilt hebben, nou als ik dus daarin ben, dan gaat de aanwijzer alle kanten op terwijl ik nogeneens op de knoppen drukt. Als ik dan mijn controller eruithaal, en er weer in doet EN ik start mijn ps2 weer opnieuw op, dan kan het nog ''weleens'' lukken, maar meestal niet. En dat heb ik dus ook met de games die ik speel. Mijn 1ste controller, die heb ik al 4 jaar, maar die 2de is ongeveer 1 1/2 jaar oud, weten jullie misschien hoe dat zou komen? Oh ja, als ik mijn ps1 controller erin doet, doet hij heel gewoon. Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Hey, ik heb een vraagje aan jullie.Ik heb voor mijn ps2 2 controllers, maar de laatste paar dagen doen ze allebei een beetje vreemd, het begon eerst bij de 1ste en nu lijkt het wel of de 2de ook al is besmet. Als ik een dvd probeer te kijken, dan kom je op een gegeven moment altijd in het hoofdmenu hè? En moet je aanklikken wat je precies wilt hebben, nou als ik dus daarin ben, dan gaat de aanwijzer alle kanten op terwijl ik nogeneens op de knoppen drukt. Als ik dan mijn controller eruithaal, en er weer in doet EN ik start mijn ps2 weer opnieuw op, dan kan het nog ''weleens'' lukken, maar meestal niet. En dat heb ik dus ook met de games die ik speel. Mijn 1ste controller, die heb ik al 4 jaar, maar die 2de is ongeveer 1 1/2 jaar oud, weten jullie misschien hoe dat zou komen? Oh ja, als ik mijn ps1 controller erin doet, doet hij heel gewoon. Ligt vast aan de "analoge" knop. Heb ik zelf ook. Gaat hij vanzelf haken naar boven zodat je de knoppen niet meer in kan drukken omdat je stick dat "vanzelf" doet. Reageren
Trax Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Je kan natuurlijk proberen om je analoge stick dan in te drukken zodat het over gaat. Werkte bij mij ook altijd, had er ook weleens last van :lol: Reageren
Esther Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Je kan natuurlijkproberen om je analoge stick dan in te drukken zodat het over gaat. Werkte bij mij ook altijd, had er ook weleens last van :lol: Ja dat heb ik dus ook al geprobeert, maar het ligt volgens mij niet aan de analoge stick, ik heb erop gedrukt, en op alle andere knopjes, maar dat maakt geen flaus aus! Reageren
Ewoud Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Heb precies hetzelfde gehad maar weet niet waardoor het kwam ik heb maar 1 nieuwe gekocht. Reageren
MadMike Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 ik heb dat probleem ook wel eens gehad ik had de controller toen open gemaakt en de stof dat erin zat eruit gehaald vervolgens deed hij het weer goed Reageren
Esther Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 ik heb dat probleem ook wel eens gehadik had de controller toen open gemaakt en de stof dat erin zat eruit gehaald vervolgens deed hij het weer goed Open gemaakt? Zal ik dat wel doen.... Straks mol ik hem, en dan heb ik er helemaal niks meer aan....welke schroevendraaier heb je gebruikt? :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 dat kan wel eens verkeerd uitpakken, ik zou er mee oppassen en het door iemand doen die er verstand van heeft, ook al doe je het alleen op stof weg te halen :unsure: Ik heb een soortgelijk probleem gehad, toen werd links rechts en onder werd boven heel vreemd heb hem ingeruild voor een blauwe, dat was een week geleden Reageren
Timovich Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Heb het nu ook maar als ik 'm eruit haal en er weer in doe (of nog iets vaker) doet ie het meestal wel weer. Maar het blijft natuurlijk irritant dus doe ik ook maar ff wat MadMike zei Reageren
Esther Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 dat kan wel eens verkeerd uitpakken, ik zou er mee oppassen en het door iemand doen die er verstand van heeft, ook al doe je het alleen op stof weg te halen :unsure: Ik heb een soortgelijk probleem gehad, toen werd links rechts en onder werd boven heel vreemd heb hem ingeruild voor een blauwe, dat was een week geleden Ah joh, als ie toch vreemd blijft doen, dan is er toch geen ontkomen meer aan door gewoon een nieuwe dan te kopen. Maar als er dan toch nog een sprankje hoop is om hem te maken door hem te openen, dan pak ik die kans met 2 handen aan. En je zegt ingeruild? bedoel je dan dat je die controller inruild en dat je een andere krijgt? Of dat je hem tegen een goedkoper prijs krijgt omdat je hem inruilt? Dat snap ik ff niet. Reageren
arnie Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Heb precies hetzelfde gehad maar weet niet waardoor het kwam ik heb maar 1 nieuwe gekocht. De mijne deed ook eens raar en ik heb net hetzelfde gedaan. Alleen was de mijne nog in garantie en kreeg ik binnen een week een nieuwe controller Reageren
MadMike Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 soms kan het ook aan de spel of de dvd liggen maar vaak is de controller stoffig van binnen en soms werken sommige knopjes ook niet meer van de controller Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 schroef je controller eens open blaas er eens in en schroef hem eens terug dicht werkt bij mij altijd Reageren
T@rget Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 Ligt vast aan de "analoge" knop. Heb ik zelf ook. Gaat hij vanzelf haken naar boven zodat je de knoppen niet meer in kan drukken omdat je stick dat "vanzelf" doet. heb ik ook met mn X-Box controller dan gaat ie vanzelf omhoog (is alleen bij Tony Hawk Ouderground en Grand Theft Auto) Reageren
THUNDER Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 heb ik ook gehad en een newe gekocht. maar kijk ook even als het snoer nog wel goed, want dat was bij mij niet meer zo . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.