Jump to content

Windows XP, Service Pack?


listerstorm

Recommended Posts

Beste leden,

Ik ben van plan om gta 4 te kopen, en kwam daarom voor alle zekerheid maar eens de systeemeisen nakijken.

Alles ziet er goed uit alleen maak ik me een klein beetje zorgen over het besturingssysteem, ik heb wel een Windows XP professional maar i.p.v Service Pack 3 heb ik Service pack 2. Kan ik de game hiermee installeren en spelen? of zal ik toch op zoek moeten gaan naar een ander systeem?

Dank.

Bewerkt: door listerstorm
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt Service Pack 3 gewoon van de microsoft site halen hoor, je hoort hem al lang vija microsoft update gehad te hebben. Je meot alleen SP3 downlaoden en dna zou je eht spel kunnen installeren en spelen, mits je pc aan de specificaties voldoet

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je pc laat updaten ben je beter beveiligd tegen virussen die van lekken in je besturingssysteem gebruik maken, dus updaten is altijd beter.

Bij het automatisch updaten installeert hij automatisch de essentiele updates, dus de updates die fouten fixen en lekken fixen. De updates die neit essentieel zijn ku nje handmatig kiezen door naar update.microsoft.com te gaan.

En zou je ook aub je specificaties kunnen posten van je systeem met ene tool zoals SIW of flitskikkers info tool? Dan kan ik kijken of je pc hem wel aan kan, want als je neit weet waar updates voor zijn vraag ik me af of je kunt beoordelen of je pc hem wel aan kan(niet lullig bedoelt)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je pc laat updaten ben je beter beveiligd tegen virussen die van lekken in je besturingssysteem gebruik maken, dus updaten is altijd beter.

Bij het automatisch updaten installeert hij automatisch de essentiele updates, dus de updates die fouten fixen en lekken fixen. De updates die neit essentieel zijn ku nje handmatig kiezen door naar update.microsoft.com te gaan.

En zou je ook aub je specificaties kunnen posten van je systeem met ene tool zoals SIW of flitskikkers info tool? Dan kan ik kijken of je pc hem wel aan kan, want als je neit weet waar updates voor zijn vraag ik me af of je kunt beoordelen of je pc hem wel aan kan(niet lullig bedoelt)

Ja, ik weet wel wat updates in het algemeen zijn; zo dom ben ik nou ook weer niet :clown: maar ik bedoelde eigenlijk het verschil tussen die service packs. Sorry als dit niet duidelijk genoeg was. :7

Link to comment
Delen op andere websites

SP3 is gewoon een bundel van alle uitgekomen update's, met een paar nieuwe dingen, vooral voor zakelijke gebruiker. Er zijn bijvoorbeeld wat dingen uit Vista in XP gezet. Niet veel bijzonders dus. Maarja, je hebt 'm nodig voor IV, dus downloaden die handel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

SP3 is gewoon een bundel van alle uitgekomen update's, met een paar nieuwe dingen, vooral voor zakelijke gebruiker. Er zijn bijvoorbeeld wat dingen uit Vista in XP gezet. Niet veel bijzonders dus. Maarja, je hebt 'm nodig voor IV, dus downloaden die handel. :Y

Zozo, erg bedankt :)

Als je je pc laat updaten ben je beter beveiligd tegen virussen die van lekken in je besturingssysteem gebruik maken, dus updaten is altijd beter.

Bij het automatisch updaten installeert hij automatisch de essentiele updates, dus de updates die fouten fixen en lekken fixen. De updates die neit essentieel zijn ku nje handmatig kiezen door naar update.microsoft.com te gaan.

En zou je ook aub je specificaties kunnen posten van je systeem met ene tool zoals SIW of flitskikkers info tool? Dan kan ik kijken of je pc hem wel aan kan, want als je neit weet waar updates voor zijn vraag ik me af of je kunt beoordelen of je pc hem wel aan kan(niet lullig bedoelt)

Ja, ik weet (bijna, zie hieronder) zeker dat mijn pc het aankan. ^_^

het enige waar ik nu aan begin te twijfelen is de processor, omdat ik hier net een aantal topics met 'processorproblemen' even doorgenomen heb.

Ik heb dus een Intel Core 2 duo E8400/3.00GHz FSB 1333 6MB,

met welke grafische instellingen kan ik dan spelen?

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus een Intel Core 2 duo E8400/3.00GHz FSB 1333 6MB,

met welke grafische instellingen kan ik dan spelen?

Die processor zou GTA IV op high aankunnen, maar dan moet je videokaart ook goed genoeg zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus een Intel Core 2 duo E8400/3.00GHz FSB 1333 6MB,

met welke grafische instellingen kan ik dan spelen?

Die processor zou GTA IV op high aankunnen, maar dan moet je videokaart ook goed genoeg zijn.

Asus EAH 4870 512MB HTDI

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...