Jump to content

Een ''New Game missie''


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het lukt Tom en mij niet om de sphere werkende krijgen, kan iemand anders ons misschien helpen?

Dit is de code die we nu hebben, de niet werkende code:

:MAIN_134
03BC: 149@ = create_sphere_at -29.61181 -48.46289 11.95944 radius 2.0

:TEST
wait 0
if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -29.61181 -48.46289 11.95944 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @TEST

:MAIN_494
00BA: show_text_styled GXT 'HANS5' time 2000 style 2  // Escape from the docks
fade 0 2000
wait 2000
end_thread

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Wat is het probleem? Crasht het? Werkt het niet? Zie je de sphere niet? Helpt in de sphere lopen niet? Wordt het zwart als je in de sphere loopt? Als je precies vertelt wat er niet werkt, dan kunnen wij beter helpen.

Geplaatst: (bewerkt)
Wat is het probleem? Crasht het? Werkt het niet? Zie je de sphere niet? Helpt in de sphere lopen niet? Wordt het zwart als je in de sphere loopt? Als je precies vertelt wat er niet werkt, dan kunnen wij beter helpen.

Oeps, vergeten te vertellen. :D

Het script van mijn vorige post komt gelijk na de ''End_Threat'' code van missie 1.

Als ik missie 1 voltooi komt er niks, geen sphere dus geen missie 2.

Hopelijk kun je hier wat meer mee. :)

Hier is mijn volledige Main.scm:

De sphere code staat helemaal onderaan.

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 1
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04	  

DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MAIN_134
DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script

DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0

DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

{$VERSION 3.1.0027}

//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN' 
fade 0 0 
042C: set_total_missions_to 0 
030D: set_max_progress 0 
01F0: set_max_wanted_level_to 0 
set_wb_check_to 0 
00C0: set_current_time_hours_to 10 minutes_to 0 
$7 = -138.1155 
$6 = -136.909 
$5 = 10.06569 
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at $7 $6 
Camera.SetAtPos($7, $6, $5)
062A: change_float_stat 165 to 999.0 
062A: change_float_stat 23 to 999.0 
062A: change_float_stat 21 to 0.0 
062A: change_float_stat 163 to 999.0 
062A: change_float_stat 160 to 999.0 
062A: change_float_stat 229 to 999.0 
062A: change_float_stat 223 to 999.0 
062A: change_float_stat 230 to 999.0 
0629: change_integer_stat 181 to 4 
0629: change_integer_stat 68 to 0 
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, $7, $6, $5)
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
Camera.SetBehindPlayer
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 190.0
set_weather 1 
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
select_interior 0 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B7: release_weather 
016C: restart_if_wasted_at $7 $6 $5 angle 0.0 town_number 0 
032B: $MYWEAP = create_weapon_pickup #MP5LNG group 15 ammo 350 at -132.5553 -135.6695 10.06114 
032B: $MYWEAP2 = create_weapon_pickup #DESERT_EAGLE group 15 ammo 25 at -110.6168 -135.1417 10.06114 
032B: $MYWEAP3 = create_weapon_pickup #M4 group 15 ammo 90 at -121.6162 -135.6867 16.19069 
fade 1 1000 
wait 100 
03E6: remove_text_box 
create_thread @MAIN_493

:MAIN_481
wait 2500 
jump @MAIN_481 

:MAIN_493
00BA: show_text_styled GXT 'HANS' time 500 style 2  // A nightmare begins...
fade 0 4500 
wait 4500 
Model.Load(#FBI)
Model.Load(#PATRIOT)
038B: load_requested_models 

:MAIN_533
wait 0 
if and
  Model.Available(#FBI)
  Model.Available(#PATRIOT)
else_jump @MAIN_533 
0674: set_car_model #PATRIOT numberplate "TIBER" 
$PATRIOT = Car.Create(#PATRIOT, -108.4109, -99.65368, 11.95162)
Car.Angle($PATRIOT) = 270.0
Car.Health($PATRIOT) = 2000
1@ = Actor.Create(Cop, #FBI, -107.1102, -101.8393, 11.951)
2@ = Actor.Create(Cop, #FBI, -111.4697, -104.664, 11.951)
3@ = Actor.Create(Cop, #FBI, -115.0584, -101.7463, 11.951)
4@ = Actor.Create(Cop, #FBI, -112.2585, -97.15633, 11.951)
5@ = Actor.Create(Cop, #FBI, -6.42663, -53.20509, 11.951)
6@ = Actor.Create(Cop, #FBI, -21.56339, -48.45627, 11.951)
7@ = Actor.Create(Cop, #FBI, -16.97659, -55.38391, 11.951)
fade 1 1000 
wait 1000
00BB: show_text_lowpriority GXT 'HANS2' time 3500 flag 1  // TEXT1
00BB: show_text_lowpriority GXT 'HANS3' time 3500 flag 1  // TEXT2 
00BB: show_text_lowpriority GXT 'HANS4' time 4500 flag 1  // TEXT3
00BB: show_text_lowpriority GXT 'HANS6' time 4000 flag 1  // TEXT4  
Model.Destroy(#PATRIOT)
Model.Destroy(#FBI)
$MARKER1 = Marker.CreateAboveActor(1@)
05E2: AS_actor 1@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 
$MARKER2 = Marker.CreateAboveActor(2@)
05E2: AS_actor 2@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 
$MARKER3 = Marker.CreateAboveActor(3@)
05E2: AS_actor 3@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 
$MARKER4 = Marker.CreateAboveActor(4@)
05E2: AS_actor 4@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 
$MARKER5 = Marker.CreateAboveActor(5@)
05E2: AS_actor 5@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 
$MARKER6 = Marker.CreateAboveActor(6@)
05E2: AS_actor 6@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 
$MARKER7 = Marker.CreateAboveActor(7@)
05E2: AS_actor 7@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 
0638: AS_actor 1@ stay_put 1 
0638: AS_actor 2@ stay_put 1 
0638: AS_actor 3@ stay_put 1 
0638: AS_actor 4@ stay_put 1 
0638: AS_actor 5@ stay_put 1 
0638: AS_actor 6@ stay_put 1 
0638: AS_actor 7@ stay_put 1 
Actor.Health(1@) = 1
Actor.Health(2@) = 1
Actor.Health(3@) = 1
Actor.Health(4@) = 1
Actor.Health(5@) = 1
Actor.Health(6@) = 1
Actor.Health(7@) = 1
Actor.WeaponAccuracy(1@) = 30
Actor.WeaponAccuracy(2@) = 30
Actor.WeaponAccuracy(3@) = 30
Actor.WeaponAccuracy(4@) = 30
Actor.WeaponAccuracy(5@) = 30
Actor.WeaponAccuracy(6@) = 30
Actor.WeaponAccuracy(7@) = 30

:MAIN_1067
wait 0 
if and
  Actor.Dead(1@)
  Actor.Dead(2@)
  Actor.Dead(3@)
  Actor.Dead(4@)
else_jump @MAIN_1067 
Marker.Disable($MARKER1)
Marker.Disable($MARKER2)
Marker.Disable($MARKER3)
Marker.Disable($MARKER4)
wait 0 
if and
  Actor.Dead(5@)
  Actor.Dead(6@)
  Actor.Dead(7@)
else_jump @MAIN_1067 
Marker.Disable($MARKER5)
Marker.Disable($MARKER6)
Marker.Disable($MARKER7)

0394: play_music 1 
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 500 time 5000 style 1  // MISSION PASSED!~n~~w~$~1~
end_thread

:MAIN_134
03BC: 149@ = create_sphere_at -29.61181 -48.46289 11.95944 radius 2.0

:TEST
wait 0
if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -29.61181 -48.46289 11.95944 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @TEST

:MAIN_494
00BA: show_text_styled GXT 'HANS5' time 2000 style 2  // Escape from the docks
fade 0 2000
wait 2000
end_thread

Edit: Laat maar, we zijn er al uitgekomen!

Bewerkt: door Revolution-Designer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...