Jump to content

wat moet ik doen?


n3lis

Recommended Posts

als hij neit weten waar hij kan kijken of zijn vista legaal is vraag ik me af of hij dat kan beoordelen of zijn vista (il)legaal is. En die error heeft niks te maken met een illegale vista dus dat is het probleem niet, deze foutcode wijst op ene fout in de update zelf, van de updae zijn bestanden corrupt of ontbreken deze, ene illegael versie van windows kan dus nooit de oorzaak zijn.

Voer daarom eens windows update uit die je op de pc kan vinden, deze staat geloof ik in het confugiratiecentrum

http://support.microsoft.com/kb/910336/nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    12

  • n3lis

    11

  • wesley123

    7

  • SNIPER44

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

als hij neit weten waar hij kan kijken of zijn vista legaal is vraag ik me af of hij dat kan beoordelen of zijn vista (il)legaal is. En die error heeft niks te maken met een illegale vista dus dat is het probleem niet, deze foutcode wijst op ene fout in de update zelf, van de updae zijn bestanden corrupt of ontbreken deze, ene illegael versie van windows kan dus nooit de oorzaak zijn.

Voer daarom eens windows update uit die je op de pc kan vinden, deze staat geloof ik in het confugiratiecentrum

http://support.microsoft.com/kb/910336/nl

Nou, dat is heel makkelijk te beoordelen hoor

- Gedownload = illegaal

- gekocht is legaal

Net zo simpel als je veters strikken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

En we mogen je helaas ook niet verder helpen. :N

Op wat slaat dit nu weer? :ch:

Wat maakt het nu uit of je het legaal of illigaal hebt?

Iedereen heeft wel iets illigaals op zen pc staan, al is het maar muziek.

We kunnen toch moeilijk iemand laten zitten omdat ie het niet heeft gekocht?

...

Link to comment
Delen op andere websites

En we mogen je helaas ook niet verder helpen. :N

Op wat slaat dit nu weer? :ch:

Wat maakt het nu uit of je het legaal of illigaal hebt?

Iedereen heeft wel iets illigaals op zen pc staan, al is het maar muziek.

We kunnen toch moeilijk iemand laten zitten omdat ie het niet heeft gekocht?

...

Ik denk omdat gedownloade software altijd is aangepast door de uploader. Ik vind het derhalve niet gek dat SP1 het niet doet op zijn PC, want het kan zomaar zijn dat er iets is gemodificeert, en dat SP1 het niet doet daardoor. Vaak worden ook dingen weggelaten, die op het eerste gezicht niet essentieel lijken te zijn, voor het juist functioneren van de software. Maar acheraf blijkt het dus toch voor problemen te zorgen.

En dit heb je ook met games. Het SA: Technische probelemen forum staat vol met topic's, inclusief :slotje: , over problemen met een illegale versie. Gedownloade software is gewoon niet betrouwbaar. Je download zonder dat je het doorhebt virussen en trojans. En dan komen klagen dat SA het niet doet.

Maar het staat in het forumregelemt dat wij niet mogen helpen met illegale software. Daar kan ik, noch jij, wat aan veranderen. En dat hoeft ook niet. Je gaat maar gewoon, net als ieder ander, betalen voor je software. :puh:

@ Hierboven: Heb jij Windows Server edition dan? Lijkt me toch niet helemaal de goede. :N

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

En we mogen je helaas ook niet verder helpen. :N

Op wat slaat dit nu weer? :ch:

Wat maakt het nu uit of je het legaal of illigaal hebt?

Iedereen heeft wel iets illigaals op zen pc staan, al is het maar muziek.

We kunnen toch moeilijk iemand laten zitten omdat ie het niet heeft gekocht?

...

Ik denk omdat gedownloade software altijd is aangepast door de uploader. Ik vind het derhalve niet gek dat SP1 het niet doet op zijn PC, want het kan zomaar zijn dat er iets is gemodificeert, en dat SP1 het niet doet daardoor. Vaak worden ook dingen weggelaten, die op het eerste gezicht niet essentieel lijken te zijn, voor het juist functioneren van de software. Maar acheraf blijkt het dus toch voor problemen te zorgen.

En dit heb je ook met games. Het SA: Technische probelemen forum staat vol met topic's, inclusief :slotje: , over problemen met een illegale versie. Gedownloade software is gewoon niet betrouwbaar. Je download zonder dat je het doorhebt virussen en trojans. En dan komen klagen dat SA het niet doet.

Maar het staat in het forumregelemt dat wij niet mogen helpen met illegale software. Daar kan ik, noch jij, wat aan veranderen. En dat hoeft ook niet. Je gaat maar gewoon, net als ieder ander, betalen voor je software. :puh:

@ Hierboven: Heb jij Windows Server edition dan? Lijkt me toch niet helemaal de goede. :N

tsja maar toch ... :7

Link to comment
Delen op andere websites

En we mogen je helaas ook niet verder helpen. :N

Op wat slaat dit nu weer? :ch:

Wat maakt het nu uit of je het legaal of illigaal hebt?

Iedereen heeft wel iets illigaals op zen pc staan, al is het maar muziek.

We kunnen toch moeilijk iemand laten zitten omdat ie het niet heeft gekocht?

...

Ik denk omdat gedownloade software altijd is aangepast door de uploader. Ik vind het derhalve niet gek dat SP1 het niet doet op zijn PC, want het kan zomaar zijn dat er iets is gemodificeert, en dat SP1 het niet doet daardoor. Vaak worden ook dingen weggelaten, die op het eerste gezicht niet essentieel lijken te zijn, voor het juist functioneren van de software. Maar acheraf blijkt het dus toch voor problemen te zorgen.

En dit heb je ook met games. Het SA: Technische probelemen forum staat vol met topic's, inclusief :slotje: , over problemen met een illegale versie. Gedownloade software is gewoon niet betrouwbaar. Je download zonder dat je het doorhebt virussen en trojans. En dan komen klagen dat SA het niet doet.

Maar het staat in het forumregelemt dat wij niet mogen helpen met illegale software. Daar kan ik, noch jij, wat aan veranderen. En dat hoeft ook niet. Je gaat maar gewoon, net als ieder ander, betalen voor je software. :puh:

@ Hierboven: Heb jij Windows Server edition dan? Lijkt me toch niet helemaal de goede. :N

nee het is niet de goede :(

Link to comment
Delen op andere websites

Dan hout het op. De kans is groot dat je geen update's binnen kan halen omdat je Vista niet legitiem is. En als manueel downloaden ook niet lukt, moet het wel aan jouw Vista liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kunnen we er idd vanuit gaan dat je vista illegaal is, koop aub je vista legaal.

Je zou ook mogelijk xp kunnen nemen, die is ene stuk goedkoper, de updates hiervoor zijn verlopen dus je krijgt gene updates meer hiervoor, tenzij er een lek ontdekt is, deze worden wel gefixt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kunnen we er idd vanuit gaan dat je vista illegaal is, koop aub je vista legaal.

Je zou ook mogelijk xp kunnen nemen, die is ene stuk goedkoper, de updates hiervoor zijn verlopen dus je krijgt gene updates meer hiervoor, tenzij er een lek ontdekt is, deze worden wel gefixt.

XP is niet meer los verkrijgbaar. Dus dat verhaal gaat niet op.

En de actieve support voor XP is gestopt, maar bestaande update's kun je nog gewoon downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kunnen we er idd vanuit gaan dat je vista illegaal is, koop aub je vista legaal.

Je zou ook mogelijk xp kunnen nemen, die is ene stuk goedkoper, de updates hiervoor zijn verlopen dus je krijgt gene updates meer hiervoor, tenzij er een lek ontdekt is, deze worden wel gefixt.

XP is niet meer los verkrijgbaar. Dus dat verhaal gaat niet op.

En de actieve support voor XP is gestopt, maar bestaande update's kun je nog gewoon downloaden.

volgens mij is hij nog gewoon te koop hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...