Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal ik wil graag een paar crosshelmen maken maar hoe moet dat??

ik wil deze

AirohViewBlackR.jpg

en als dat kan deze in plaats van de neppe helmut.

272122.jpg

en deze

xBi11qti0UwR05BwrcgjPw==.jpg

maar hoe moet dat???

alvast bedankt brend5

Geplaatst:

Lol, hoe kom je op het idee om zo'n ding zelf te maken. Weetje wel hoe lastig dat is. En je weet dat ze ook aan veiligheidsvoorschriften moeten voldoen? Je kan het trouwens ook niet maken met een hamer en wat spijkers. Je hebt daar wel apparatuur voor nodig.

Geplaatst:
Lol, hoe kom je op het idee om zo'n ding zelf te maken. Weetje wel hoe lastig dat is. En je weet dat ze ook aan veiligheidsvoorschriften moeten voldoen? Je kan het trouwens ook niet maken met een hamer en wat spijkers. Je hebt daar wel apparatuur voor nodig.

Ik denk ook niet dat ie echt een helm wil gaan maken om zelf op tezetten maar in sa bijvoorbeeld

Geplaatst: (bewerkt)

ik ga dat ding dus echt niet in het echt maken maar in gta sa maar hoe moet dat??

Bewerkt: door brend5
Geplaatst:

Mischien haal je hier wel wat tips of inspiratie:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11893

of als je wil dat iemand anders hem maakt voor je kan je hier eens kijken:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1825

of mischien kan je eens zoeken naar een ervaren modder of hij zo iets niet zo willen maken :dans:

en als dat allemaal niet lukt kan je eens gaan kijken op andere modsites(Ik ga er nu geen zetten ik wil geen reclame maken)

Geplaatst:

Haha, we zitten hier in het Modding hulp fora :7

ik ga dat ding dus echt niet in het echt maken maar in gta sa maar hoe moet dat??

Met een 3D modelling programma, kijk eens in de

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454

Master Tutorial List voor wat tuts overal over :)

Geplaatst:

Goede morgen, goed geslapen?

Ontopic, als aller eerste, heb je een beetje evaring met bijvoorbeeld 3ds max of dergelijke programma's?

Denk dat als iemand er nog mee moet beginnen dit niet zo heel gemakkelijk krijg gemaakt.

Wat je ook nog kan doen is de huidige helmen van SA re-texturen :Y

Kan veel moeite en tijd schelen ;)

Want de helmen van SA lijken er al een beetje (veel) op :puh:

Geplaatst:

ja ik probeer ook de texture van de helm in gta te re-texturen maar je kan dan maar een kant echt goed doen en dan staat het er op de andere kan ook zo op maar je kan dus de achterkant niet goed maken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...