Doppeyy Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Goedendag mensen van het Samp forum. Ik heb het advies van velen opgevolgt en in plaats van een gamemode te downloaden er zelf 1 te gaan(proberen) te maken. Nou heb ik alleen een paar vraagjes: 1) is het mogelijk in een gamemode properties/bank en admin te plaatsen zodat je daar geen aparte filterscripts voor moet gebruiken. 2) Ik wil in de gamemode ook 1 van de vliegvelden gaan gebruiken als stuntzone zodat die mensen ook nog aan hun trekken komen MAAR ik wil er geen teleport heendoen zodat mensen als ze beschoten worden niet snel weg gaan. 3) dit is mijn laatste vraag en dat is of iemand mischien mij op msn of via hier een beetje op weg zou kunnen helpen? zou ik erg waarderen. En natuurlijk als jullie hier op het forum nog leuke ideeëen hebben voor een freeroam gooi ze vooral in de groep. Alvast bedankt voor de mensen die willen/gaan helpen. Gr Doppeyy Bewerkt: 16 mei 2009 door Doppeyy Reageren
Remcconen Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 1) In een GameMode kun je alles plaatsen. Alles in een GameMode is zelfs makkelijker. Wat wel makkelijk is, is om stuntbanen etc. wel in een FilterScript te plaatsen. Dan kun je op elk moment de stuntbaan weghalen en aanpassen, zonder de server te restarten. 2) Als ik het goed begrijp, wil je met de MTA Map Editor een stuntbaan maken. Als dat in de stad is waar jij jou GM laat afspelen, kun je ze er gewoon op laten rijden. Is het in een andere stad/op het water kun je een pickup plaatsen. Als iemand in die pickup gaat staan, wordt hij naar de stuntplek verplaatst. 3) Ik zou je desnoods wel een beetje willen helpen. Ik mijn profiel staat mijn MSN wel.(Volgens mij :$) Remcconen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.