louisiana Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Hallo, ik heb net een ps3 aangechaft en zette muziek op een USB-stick, stak die in mijn ps3 en hij vondt geen liedjes... Hoe moet je dus muziek op je ps3 zetten? Danku Reageren
ArticLight Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Hallo, ik heb net een ps3 aangechaft en zette muziek op een USB-stick, stak die in mijn ps3 en hij vondt geen liedjes... Hoe moet je dus muziek op je ps3 zetten? Danku Dat hoort eigenlijk wel te werken zo. Misschien moet je bij instellingen nog iets in de richting van 'WMA playback' inschakelen. En als je PS3 en PC op hetzelfde netwerk zijn aangesloten, kan je bijvoorbeeld met Windows Media Player een mediaserver opzetten, zodat je je muziek/films/afbeeldingen via het netwerk naar je PS3 streamt. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 als je bij muziek staat druk dan op Driehoekje en dan alles Weergeven . Stuur even een Berichtje als het werkt Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Op transport naar Consoles & Game Events. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Maak een mapje op de USB stick aan met de naam "PS3", en zet in dat mapje een ander mapje met als naam "MUSIC". Zet in dit mapje je muziekbestanden, en als het goed is zou de PlayStation jouw muziek nu zonder rompslomp moeten lezen. Reageren
louisiana Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 als ik ophet driehoekje duw gebeurt er niets,maar ik zal vanavond is mapjes aanmake op mn usbstick. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.