Ottoman 47 Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Dit is mijn allereerste signature die ik op Photoshop CS4 heb gemaakt. Ik vind hem zelf wel mooi, alleen het is een alziend oog, en dat hoort bij de Vrijmetselarij. NIET DENKEN DAT IK VOOR ILLUMINATI BEN, maar ik ben er eerder tegen, alleen ik vind die symbols ervan mooi, en erg interessant! Bewerkt: 16 mei 2009 door Illuminati Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Please, het is mijn eerste zelfgemaakte signature. Ik verwacht wel Tips/Rates. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Nou vooruit dan ^^ Voor jou allereerste signature, vind ik hem in dat opzicht echt nice! Wat dat betreft snap je redelijk de tools van Photoshop, je hebt je naam aardig weten op te vullen met effecten (waarschijnlijk Blending Options?). Ook heb jij je achtergrond goed weten op te vullen. Dus in die zin is het begin er Ik vind jou render erg mooi, alleen past het niet geheel bij de achtergrond. Om beetje kritisch te zijn vind ik jou achtergrond wat te druk en fel kwa kleur gebruik. Je had beter de kleuren van de render zwart/goud wat terug kunnen laten komen in de achtergrond, op die manier wordt het ook meer één geheel, dat past gewoon beter. Je tekst past er niet helemaal bij, die had je eigenlijk wel wat simpeler kunnen houden, met een leuke tekst stijl. Verschillende lettertypes zijn overigens te vinden op dafont.com. Misschien is het een idee om wat met brushes te gaan proberen? Naja iig heb ik nog wel wat tutorial websites voor je - sigtutorials.com Deze is wel overzichtelijk, zo heb je aan de rechter kant al meteen een kolom met ''beginner''. - photoshop-tutorials.nl/Signatures Een Nederlandse website met NL tutorials. - pixel2life.com/tutorials Hier vind je allerlei soorten tutorials. Uiteraard is er op dit forum ook genoeg simpele tutorials te vinden. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.