Scott16 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) Ik wil graag een signature maken met een klein filmpje erin. Maar met welk formaat moet ik hem opslaan zodat ik hem in ImageReady kan openen? Als ik .mpeg of wmv doe pakt hij hem ook niet. Ik heb wel gezien dat je hem moet opslaan in QuickTime Player, maar ook die kan mijn filmpje niet openen. Ik krijg dan de melding dat QuickTime player het formaat niet begrijpt. Wie kan me helpen? Bewerkt: 19 mei 2005 door Scott16 Reageren
Ewoud Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Avi proberen Dit stond eerst ook in avi. Reageren
Scott16 Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Ik kan nu eindelijk m'n filmpje openen in QuickTime Player. Nu is mijn volgende vraag: Hoe moet je saven? Want er staat nergens opslaan als/save as. :huh: Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Ik kan nu eindelijk m'n filmpje openen in QuickTime Player.Nu is mijn volgende vraag: Hoe moet je saven? Want er staat nergens opslaan als/save as. :huh: Save optimized as Reageren
Scott16 Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Ik heb het niet over Imageready, ik heb het over QuickTime Player. Daar kan ik niet opslaan. :huh: Reageren
Timovich Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Nee daarvoor heb je denk ik een converter nodig. Moet je even zoeken naar MOV converter of iets als dat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.