-GoldWing- Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Hallo, ik had vandaag Fifa 09 gehaald, en er is wat mis met de puntentelling bij mij :S ik speel als Volendam, en ik heb egt elke wedstrijd met 5-0 of 4-0 gewonnen ofzo (Ja, ook van ajax en feynoord ) maar tch sta ik laatste in het klassement met maar 2 punten, kan iemand dit uitleggen? P.s. ik heb de nieuwste update al gedownload, en t is voor de Xbox 360 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Hallo, ik had vandaag Fifa 09 gehaald, en er is wat mis met de puntentelling bij mij :Sik speel als Volendam, en ik heb egt elke wedstrijd met 5-0 of 4-0 gewonnen ofzo (Ja, ook van ajax en feynoord ) maar tch sta ik laatste in het klassement met maar 2 punten, kan iemand dit uitleggen? P.s. ik heb de nieuwste update al gedownload, en t is voor de Xbox 360 Zeker dat het niet omgedraaid is dat je verliest met 5-0 of 4-0. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 eeh, nee want ik speel: Be A Pro, en daar scoor ik alles, m,n teamgenoten scoren niks en sowieso, het kan alsnog niet, wan dan kijk ik naar de resultaten, en dan staat er bijvoorbeeld 0-1 voor de tegenpartij, en dat kan niet, want toen had ik gewonnen met 4-0 :S heel raar dit :S Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 eeh, nee want ik speel: Be A Pro, en daar scoor ik alles, m,n teamgenoten scoren niks en sowieso, het kan alsnog niet, wan dan kijk ik naar de resultaten, en dan staat er bijvoorbeeld 0-1 voor de tegenpartij, en dat kan niet, want toen had ik gewonnen met 4-0 :S heel raar dit :S Misschien kan je beter overnieuw beginnen, heb je ook al is bij insellingen gekeken? En Simuleer je soms matchen? Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 ik heb niks gesimuleerd, maar i kzal effe kijken bij m,n instellingen en opnieuw beginnen Reageren
MrIndependent Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 ik heb niks gesimuleerd, maar i kzal effe kijken bij m,n instellingen en opnieuw beginnen Dit komt omdat je start in het Reserveteam En de resultaten die in het hoofdmenu van be A Pro worden weergegeven zijn van het Basiselftal Kijk maar is goed als er bovenaan staat er iets met Speel Ronde en dan staat er Reserveteam en anders staat er Basiselftal ofziets Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) dus ik speel nu ook tegen allemaal reserveteams? en sorry, ik had het okal opgemerkt, ik had verkeerd geklikt op het forum >>> Door Ikkes: Kan gebeuren topic verplaatst.<<< Bewerkt: 17 mei 2009 door Ikkes Reageren
MrIndependent Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 als je In be a pro met een zelfgemaakte pro speelt of als je iemand kiest die in het echt ook niet in de basis staat speel je altijd reserveteam. Na een tijdje ontvang je een soort krant met daarop 'Ik geef hem een kans in het 1e ofzoiets' Hoe hoger je reputatie hoe sneller dit gaat. Reputatie verdien je door : Wedstrijdbeoordeling en de goals die je scoort al win je met 1-0 en je heb een 10 dan krijg je minder als dat je 4-0 wint en een 10 krijgt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 als je In be a pro met een zelfgemaakte pro speelt of als je iemand kiest die in het echt ook niet in de basis staat speel je altijd reserveteam.Na een tijdje ontvang je een soort krant met daarop 'Ik geef hem een kans in het 1e ofzoiets' Hoe hoger je reputatie hoe sneller dit gaat. Reputatie verdien je door : Wedstrijdbeoordeling en de goals die je scoort al win je met 1-0 en je heb een 10 dan krijg je minder als dat je 4-0 wint en een 10 krijgt Lijkt me logisch... Hoe meer je scoort hoe hoger je reputatie is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.