Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Doet er net aan toe

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Ja

Tijd van inlevering: Al ingeleverd

Opmerking: Succes Miek!

Nstyle08Z

8KanyeWest-1.jpg

Miek

NicoleScherzingerSmudge2copy.jpg

Geplaatst:

Allereerst allebei hele geslaagde signatures! :)

Toch vind ik eerlijk gezegd de keuze tussen jullie sigs niet zo heel moeilijk (maar dat bewaar ik voor het eind van mijn reactie :puh:). Ik begin bij Miek. Je hebt een mooi werkje geleverd hoor, de kleuren passen zeer goed bij elkaar. Ook is jou achtergrond wat dat betreft goed opgevuld. Je tekst vind ik niet heel super, maar het staat er wel redelijk bij. Dan over je achtergrond, ik vind deze helaas niet helemaal passen bij je render, meestal zie je bij dat soort renders meer een Vector achtergrond of met brushes. Jou smudge vind ik toch niet helemaal erbij passen. Dit omdat de structuur in mijn ogen wat te ruig is (ik krijg er een rots achtig idee bij), in mijn ogen zou ik zo'n smudge eerder verwachte bij een game- render.

Dan Nstyle08Z, echt een geweldige signature! Vooral jou achtergrond vind ik super geworden. Zoals je weet ben ik wat minder te spreken over jou render. Hoewel de kleuren erg goed bij elkaar passen naar mijn mening, vind ik de kwaliteit van de render toch wat tegenvallen, erg jammer. Toch is deze versie wel iets verbeterd, zo is de pixel achtige puntjes die ik o.a. op zijn gezicht zag redelijk weg gewerkt. Je naam is evenals Miek niet helemaal top, maar het staat er wel redelijk bij.

Stem: Nstyle08Z, ik vind zijn signature net even wat meer uitstralen dan die van Miek.

Geplaatst:

Miek:

Mooie signature, springt niet zoveel uit. Tekst is mooi, render is best goed ingeblend. Redelijke effecten. :)

Nstyle08Z:

Mooie signature, springt uit. Tekst is niet zo goed. Render is mooi en netjes ingeblend. En mooie effecten. :)

Stem:

Nstyle08Z

Geplaatst:

Nstyle08Z: Jammer dat de render niet zo scherp is en het lijkt erop alsof hij slecht is uitgeknipt, maar dat kan ook het effect zijn. verder vindt ik de tekst een beetje standaard en weinig mee gedaan. Verder is het achtergrond effect goed gemaakt, alleen valt hij jammer genoeg meer op dan de render zelf.

Miek: Mooie rustige signature. Belichting is ook wel goed gedaan, alleen jammer dat het achtergrondeffect aan de rechterkant net iets te veel opvalt. Render zit er ook verder goed in.

Stem: Miek

Daarnaast nog een extra melding. In de hoofdpost staat: "Premade: Nee". Als ik in het Shoowroom fora kijk, zie ik wel al een eerder gemaakt topic met de signature van Nstyle08Z. Weet niet of dit afgesproken is, maar meldt het even ;)

>>> Door Jay;: Klopt, was een foutje van de topicstarter. Bij deze aangepast.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Stem: Nstyle08Z

Waarom: Een goede sig met mooie effecten, mooie BG en goed opgevuld,De kleuren passen goed bij elkaar, de tekst is wat minder. Deze is bij Miek weer wat beter, de wazige render is ook jammer, probeer daar aan te werken

Veel suc6 beide :dans:

Bewerkt: door RoyBoow
Geplaatst:

Allebei erg mooie signatures. Nstyle08Z zijn signature bevat een erg mooie render en erg mooie effecten.

Maar bij deze signature is de tekst erg slecht.

De signature van Miek heeft ook een mooie render en mooie effecten en de tekst is bij deze signature ook beter.

Dus die van Miek vind ik net een stukje mooier.

Geplaatst:

Nstyle08Z: Ik vind zijn sig prachtig! Alleen wat jammer is dat die persoon die erop staat wat wazig is. Waardoor de stengels van de plant achter hem beter zichtbaar zijn. Verder zijn er mooie kleuren gebruikt.

Miek: Ik vind ook deze sig heel mooi! Bij deze is de persoon wel scherp en is de achtergrond meer donkerder waardoor zij er beter uit komt. Ook goed gebruik gemaakt van licht effecten.

Geplaatst:

Nstyle08Z: + Mooie effecten

- Tekst onderaan wat gewoontjes

Miek: + Mooie effecten, het lijkt erop dat ze in een grot zit

+ Je ziet wat contrast: Zwart en wit

Miek, nogmaals bedankt voor de signature die je voor mij hebt gemaakt :tu:

Geplaatst:

Stem: Nstyle08Z

Ik vind het bij deze sig net lijken alsof de bladeren enzo op de achtergrond 3d zijn, dit vind ik heel goed gelukt. Het enige wat ik er op aan te merken heb is dat de pols een beetje een rare vorm heeft, maar dat zal wel aan Kanye zelf liggen :7. Die van Miek, die is bij de linkerschouder een beetje raar geblurred, en de achtergrond vind ik een beetje saai, en de naam linksonderin is niet opvallend genoeg doordat er net daar een wit licht over de sig schijnt :/

Geplaatst:

Nikita:

Een sig die er echt uit springt. Vooral de achtergrond is erg mooi. Kleur gebruik is goed,opvallende letters. Alleen jammer dat het plaatje van Kanye niet zo een goede kwaliteit heeft.

Miek:

Een mooie sig. Het kleurgebruik is ook hier goed. De tekst:''Nicole Scherzinger'' is mooi en duidelijk,maar ik vind dat ''Miek'' er wat ter onopvallend staat. Ook vind ik de sig wat minder boeiend om naar te kijken.

Mijn stem gaat naar:Nikita!

>>> Door Jay;: Onnodige spoilers verwijderd.<<<

Geplaatst:

Wat ons direct opvalt aan deze signatures is de onwaarschijnlijk geniale manier waarop Miek de tekst in het geheel verwerkt. Waar Nstyle08Z zijn tekst gemakzuchtig in de hoek dumpt, zien we dat Miek na lang wikken en wegen de ideale compositie heeft gevonden. Daarbij is zijn signature haarscherp, iets wat bij de wazige signature van Nstyle08Z ver te zoeken is. Overall zijn het beide geen waardeloze signatures, maar kiezen wij in deze toch voor Miek.

Miek!

Geplaatst:

Lastige keuze. Beide signatures zijn erg goed gedaan, maar toch valt die van Miek meer in mijn smaak. Nickole is bij hem uitstekend weggewerkt, terwijl die knakker in het midden er bij Nikita wat meer oplicht. Verder is de tekst bij Miek ook met meer zorg uitgekozen, en ook beter geplaats. Beide uitstekend signatures, maar mijn stem gaat naar Miek.

Geplaatst:

Ik vind beide signatures heel erg mooi!

Ik vind bij Miek vooral het mooist hoe Nicole erbij staat en ook de licht effecten zijn heel erg mooi bij Miek.

Maar ik mis bij Miek het gevoel dat het plaatje eruit springt.

Bij Nikita vind ik de achtergrond heel erg mooi en de licht effecten.

Het lijkt net of de zon door de ogen van Kanye schijnt.

Dus mijn stem gaat naar Nstyle08Z :Y

Geplaatst:

Wegens de gelijke stand is de battle bij deze verlengt. Stemmen kan t/m 20 mei.

Geplaatst:

ik stem Nstyle08Z

omdat, de BG van hem veel beter is dan die van Miek. Die van Miek doet wat simpel aan.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...