Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe maak je een kenteken voor een auto? want ik heb het geprobeert en ik kom uit op een .png bestand.

alvast bedankt ^_^

Geplaatst:

kan je dat dan niet naar een txd bestand conveteren of zit het nog niet op de auto??

als het het tweede is kan ik je niet veder helpen sorry

Geplaatst:

eh.. ik weet niet hoe ik het moet converteren.. ik kan daar geen goed programma voor vinden.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

ik zal het uitleggen.. maar maak eerst een backup van de txd die je gaat veranderen

je hebt txd workshop dan haal je een txd van een auto en dan moet je zoeken naar het plaatje waar onder andere het kenteken op staat die doe je extracten..

dan kijk je op deze site >> klik hier <<

dan typ je in wat je op de kentekenplaat wilt hebben en druk je op maak kenteken dan sla je hem op en ga je in een photoshop programma maakt niet heel veel uit welke en dan sleep je het nieuwe kenteken voor het kenteken dat op het plaatje staat die je uit de txd hebt gehaald en dan save je hem let op dat je dezelfde naam geeft als dat ie in de txd zit en ook op hetzelfde formaat anders werkt ie niet

en als het goed is is het nu gelukt..

^_^:tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...