gonzo Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 wat geprobeerd en dit kwam eruit Rate a.u.b. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Best wel goed vergeleken met je vorige signature maar er zijn wel nogal minpuntjes. Het lijkt net alsof de render is vastgeplakt aan de rest. Net alsof je de achtergrond genomen hebt, en d render er met pritt hebt opgekleeft. Een signature moet een geheel vormen, dat is bij jou niet echt het geval. want de achtergrond ziet eruit alsof het een muur is, want je hebt zo'n schaduw achter de render gedaan. Dan kon je hem ook inblenden wat je volgens mij niet gedaan hebt. Dus je zou kunnen je render wat meer in de signature verwerken, net alsof hij daar ook is, bij die blauwe achtergrond. Nu de tekst, hij is nogal onleesbaar en pixelachtig. De kleur daarvan is totaal verwijdert van de kleuren naast de tekst. Die blauwe streepen die uit de achtergrond van achter de render komen zijn niet zo mooi link van onder, misschien wat minder doen en de opacity verlagen. Maar als dit bedoeld is als een signature, hij is 541px × 171px groot, de maximale grootte op het forum is 500px x 150px groot. Reageren
The Hulk Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Vergeleken met je vorige signature is deze erg goed gelukt. Wat me meteen opviel is dat je deze keer wel kleuren hebt die goed bij elkaar passen. Maar ik vind hem nog steeds niet perfect zo lijkt het inderdaad net of de render niet is uitgeknipt en vind ik de signature nog aan de lege kant. Ook vind ik het lettertype niet bij de signature passen en is de tekst ook te onduidelijk. Je gaat wel snel vooruit! 7.0/10 Reageren
.Corneria. Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Zal ik hem is even raten: Lettertype: 9 Plaatsing: 9 Face: 10 Kleur: 8 Render: 7,33333333333333 Plaatsing: 9 Mooiheid: 7 Ingeblend: 6 Border: 9,25 Stijl: 9,5 Dikte: 9 Kleur: 7,25 Stijl: 8,5 Verdeling: 6 Achtergrond: 5,5 Effecten: 7 Overige: 5 Bonuspunten: 1 Commentaar: Heel mooie sig,alleen niet binnen de maximale grootten van GTAForum. Voor de rest is alles wel mooi. TOTAAL: 6,416667 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Corneria Reageren
Royboow Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Mooie sig, Wat groot, maar veel beter als je vorige, maar je mag er wel wat meer diepte in verwerken, Mooie lettertype en mooie plaatsing, wat is de naam van het lettertype?, de render is ook mooi, maar aan de linkerkant is zijn een paar vingers weggevallen Reageren
gonzo Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Mooie sig,Wat groot, maar veel beter als je vorige, maar je mag er wel wat meer diepte in verwerken, Mooie lettertype en mooie plaatsing, wat is de naam van het lettertype?, de render is ook mooi, maar aan de linkerkant is zijn een paar vingers weggevallen De lettertype is Scriptina glf ik had ik bij dafont.com gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.