Maurow Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 heej ik heb nog wat vragen : 1.Als je,je geld van de minigame van mr wong over zet naar GTA CTW komen die kleren dan automatis mee (wel als je genoeg geld hebt voor de kleren). 2. Hoe trek je die kleren aan?? 3.En zijn er maar 3 verschillende kledingstukken of meer Bedankt alvast Gr Maurow Reageren
Koeky7 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 heej ik heb nog wat vragen :1.Als je,je geld van de minigame van mr wong over zet naar GTA CTW komen die kleren dan automatis mee (wel als je genoeg geld hebt voor de kleren). 2. Hoe trek je die kleren aan?? 3.En zijn er maar 3 verschillende kledingstukken of meer Bedankt alvast Gr Maurow 1. Ja 2. Weet ik niet, je kan ze alleen gebruiken in multiplayer potjes, en ik heb geen vrienden met een DS en een legale GTA CW (ik speel niet tegen nep-gamers die downloaden) dus dat weet ik niet. Dus ze zijn alleen multiplayer. 3. Je kunt alleen de 3 kledingstukken krijgen die je ziet op de site. Reageren
H995 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 he ik heb ff een vraagje over dat spelletje op de rockstar site: MR wong's laundromaat. als je kijkt bij de hi scores zie je mensen me 11.000 euro. ik haal maar meestal rond de 1000 in 1 potje. mijn vraaag: Zijn die hi scores van maar 1 potje of van wat ze allemaal in totaal hebben.? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Die scores zijn van 1 potje. Het is een grote kunst om alle wasmachines gerepareerd te houden, die man tevreden te houden en ondertussen ook nog geld te verdienen. Ik heb nog niet hoger dan 600$ verdiend. Reageren
Maurow Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Nog ff een vraag hoe krijg je die andere 2 kledingstukken want ik haal steeds genoeg geld voor die andere maar die krijg ik dan niet ik blijf die eerste houden?:S Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Je moet in 1 potje 1750$ halen voor de muts en 3000$ voor het vest. Niet alles bij elkaar, dat moet in 1 potje. Reageren
H995 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Je moet in 1 potje 1750$ halen voor de muts en 3000$ voor het vest. Niet alles bij elkaar, dat moet in 1 potje. hoe zou je dat ooit kunnen halen heeft trowens iemand het al gehaalt?? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Je moet in 1 potje 1750$ halen voor de muts en 3000$ voor het vest. Niet alles bij elkaar, dat moet in 1 potje. hoe zou je dat ooit kunnen halen heeft trowens iemand het al gehaalt?? Al aardig wat geloof ik, het hoogste tot nu toe is 11614$ gehaald door Xceller8. Dat zie je rechts in de score lijst. Reageren
Maurow Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Yeah ik heb zojuist die ninja suit (dat hoofdding) gehaald en ik staa 151e in higscore:p En mijn naam op social club is ook gewoon Maurow Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Hoe zorg je er eigenlijk voor dat die wasmachines niet stuk gaan? Reageren
H995 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Hoe zorg je er eigenlijk voor dat die wasmachines niet stuk gaan? je moet een soort gouden munten pakken, of een pak wasmiddel of je kan een schroeven draaier pakken sucses Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.