Jump to content

Hoe voer je odes in


keesappels

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Kees en ik ben 10 jaar. Ik heb codes voor GTAIV maar weet niet hoe ik die moet invoeren.

Er komt een GSM in beeld, maar is maar half zichtbaar, waardoor ik niet op de toetsen kan drukken.

Kan iemand mij vertellen hoe je dit moet doen? Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je moet nog eens op pijltje naar boven drukken (ps3), dan komt het toetsebord. Als je dan de code invoert, en je belt, activeer je hem.

Edit: GtaGijsso was me voor...

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

En je gebruikte cheats zullen dan in je gsm blijven zitten.

Je zult dan ergens in je gsm 'cheats' zien staan en daar staan dan al je cheats in die je ooit gebruikte (mits gebruik met het saven van je spel -> wat natuurlijk afgeraden word)

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je niet pas het toetsenbord gebruiken na een bepaald aantal missies? (5 fzo).

EDIT: na de missie 'it's your call' dus, zorg dat je die gespeeld hebt, dan kan je cheaten. :puh:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je niet pas het toetsenbord gebruiken na een bepaald aantal missies? (5 fzo).

EDIT: na de missie 'it's your call' dus, zorg dat je die gespeeld hebt, dan kan je cheaten. :puh:

Staat allemaal in de link. Die lap tekst daarboven :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

wat natuurlijk afgeraden word)

Waarom wordt het afgeraden, cheats hebben niet echt een slechte uitwerking. Je kunt het spel gewoon 100% voltooien als je cheat. Het enige wat je niet meer kan zijn een aantal trhopy's die geblokkeerd worden bij het activeren van een cheat.. Deze kan je natuurlijk op Wikigta vinden :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die het een beetje fout vindt dat een tienjarige GTA speelt? No offence, Kees.

Bewerkt: door wearenotreal
Link to comment
Delen op andere websites

wat natuurlijk afgeraden word)

Waarom wordt het afgeraden, cheats hebben niet echt een slechte uitwerking. Je kunt het spel gewoon 100% voltooien als je cheat. Het enige wat je niet meer kan zijn een aantal trhopy's die geblokkeerd worden bij het activeren van een cheat.. Deze kan je natuurlijk op Wikigta vinden :) .

Ja, maar dan nog: Als je dood gaat of een save zonder die cheat laadt, wordt de achievement/trophy niet meer geblokkeerd. Dus cheats hebben geen enkel negatief effect dat blijvend is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die het een beetje fout vindt dat een tienjarige GTA speelt? No offence, Kees.

Wat is daar erg aan? Ik speelde ook toen ik 10 jaar was, of zelf jonger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat een admin dit hier hoort te verbieden...

Minimale leeftijd is 18!

Met alle respect naar iedereen, maar dit hoort niet.

Dit is de adviesleeftijd van GTA, niet de minimale leeftijd! Of dit wel of niet hoort is hier nu niet het onderwerp, en het hangt van persoon tot persoon af of ze dit wel of niet vinden kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat een admin dit hier hoort te verbieden...

Minimale leeftijd is 18!

Met alle respect naar iedereen, maar dit hoort niet.

Dit is de adviesleeftijd van GTA, niet de minimale leeftijd! Of dit wel of niet hoort is hier nu niet het onderwerp, en het hangt van persoon tot persoon af of ze dit wel of niet vinden kunnen.

Okay, maar jullie volgen dat advies dan ook niet.

Maargoed BOT maar voor dit uit de hand loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enige die het een beetje fout vindt dat een tienjarige GTA speelt? No offence, Kees.

Ik speelde al gta III vanaf mijn 10e..

mijn broertje is 11 en speelt ook Gta III t/m Chinatown wars? hij ziet het gewoon als rondrijden en beetje schieten meer niet hij vat het niet op als dat moet ik nadoen ofzo

ikzelf zag het eerst ook zo inmiddels ben ik 15

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...