RobbieB Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Type: Logo Stijl: Feestelijke stijl Grootte: Maakt niet uit Afbeelding: Mag, maar moet niet (zoja, afbeelding zelf kiezen) Tekst: 50 jaar scouts Lichtervelde! Rand: Maakt niet uit Kleuren: Maakt niet uit, als het maar feestelijk is Render: Maakt niet uit Extra: Mag
gta master 1 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Ik probeer het wel, medescout . EDIT: Ik heb 2 versies gemaakt, als je iets niet mooi vind, of misschien vind je ze helemaal niet mooi, mag je dat gerust zeggen, dan pas ik ze aan . V1: V2: Bewerkt: 17 mei 2009 door gta master 1
RobbieB Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik probeer het wel, medescout .EDIT: Ik heb 2 versies gemaakt, als je iets niet mooi vind, of misschien vind je ze helemaal niet mooi, mag je dat gerust zeggen, dan pas ik ze aan . V1: V2: Prachtig, die verfspatten! Ga zo door! Maar zou het mogelijk zijn enkele wijzigingen aan te brengen? - De tekst veranderen: 50 jaar jongensscouts Lichtervelde! - Nog meer verschillende kleuren gebruiken zodat het een echt feestelijk logo is - De tekst zeer duidelijk maken Met deze veranderingen erbij word het een echt prachtlogo! Alvast bedankt!
gta master 1 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik probeer het wel, medescout .EDIT: Ik heb 2 versies gemaakt, als je iets niet mooi vind, of misschien vind je ze helemaal niet mooi, mag je dat gerust zeggen, dan pas ik ze aan . V1: V2: Prachtig, die verfspatten! Ga zo door! Maar zou het mogelijk zijn enkele wijzigingen aan te brengen? - De tekst veranderen: 50 jaar jongensscouts Lichtervelde! - Nog meer verschillende kleuren gebruiken zodat het een echt feestelijk logo is - De tekst zeer duidelijk maken Met deze veranderingen erbij word het een echt prachtlogo! Alvast bedankt! Zal ik morgen doen, maar welke versie moet ik aanpassen dan? versie 1 of 2? (of allebei?)
RobbieB Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik probeer het wel, medescout .EDIT: Ik heb 2 versies gemaakt, als je iets niet mooi vind, of misschien vind je ze helemaal niet mooi, mag je dat gerust zeggen, dan pas ik ze aan . V1: V2: Prachtig, die verfspatten! Ga zo door! Maar zou het mogelijk zijn enkele wijzigingen aan te brengen? - De tekst veranderen: 50 jaar jongensscouts Lichtervelde! - Nog meer verschillende kleuren gebruiken zodat het een echt feestelijk logo is - De tekst zeer duidelijk maken Met deze veranderingen erbij word het een echt prachtlogo! Alvast bedankt! Zal ik morgen doen, maar welke versie moet ik aanpassen dan? versie 1 of 2? (of allebei?) V1 graag
gta master 1 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Heb ook gelijk de achtergrond verwijderd, heb een ander lettertype gekozen, omdat deze iets duidelijker is en hier een ! bij kan (als je de oude toch wil, moet je het zeggen) . En heb zoals gevraagd wat meer vlekken gemaakt.
RobbieB Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Heb ook gelijk de achtergrond verwijderd, heb een ander lettertype gekozen, omdat deze iets duidelijker is en hier een ! bij kan (als je de oude toch wil, moet je het zeggen) . En heb zoals gevraagd wat meer vlekken gemaakt. Prachtig is hij! Erg bedankt!
Recommended Posts