Jump to content

Casemod: danoontje_nl

Recommended Posts

• Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danoontje_nl

39

• Djmaddox

14

• ArticLight

9

• Limbolander

9

Geplaatst:

Een PSU mod, Dat hoor ik niet vaak. Soms als ik een gemodde PSU zie zitten er alleen wat LED's in. Ik hoop dat het een mooi ding wordt en ik ga dit topic zeker volgen! Succes :tu:

Geplaatst:
*Topic gevolgt* :puh:

Ziet er erg mooi uit! Is het moeilijk om een PSU te modden?

Valt mee.Alleen je moet goed uitkijken met de kabeltjes die in de PSU zitten.Maar het spuiten enzo valt allemaal wel mee.

Geplaatst:

Maar ik heb vooraan in mijn kast nog een 120MM Blue LED fan, Zou ik die dan zo in die PSU kunnen doen en die in de PSU vooraan in mijn kast doen? Of heeft een PSU Fan een speciale grootte?

Geplaatst: (bewerkt)
Maar ik heb vooraan in mijn kast nog een 120MM Blue LED fan, Zou ik die dan zo in die PSU kunnen doen en die in de PSU vooraan in mijn kast doen? Of heeft een PSU Fan een speciale grootte?

Een PSU heeft de zelfde maten als een casefan.Ik heb mijn fan nu vastgemaakt met een molex.Maar de fan die in je voeding zit kan je niet meer gebruiken.Die zit namelijk gesoldeerd.

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:

Argh, Dan moet ik eerst ff een andere fan halen :puh:. Dan houd ik die Blue LED Fan voor in mijn kast en dan bestel ik wel ff een Green LED fan voor in de PSU.

Geplaatst:
Argh, Dan moet ik eerst ff een andere fan halen :puh: . Dan houd ik die Blue LED Fan voor in mijn kast en dan bestel ik wel ff een Green LED fan voor in de PSU.

Waarom niet ook blauw. Dan heb je als je casemod klaar is 6 verschillende kleuren in je case zitten. Het is mooier om gewoon één kleur aan te houden. Blauwe fans in een zwarte case is gewoon "tha bom". :Y

Geplaatst:
Argh, Dan moet ik eerst ff een andere fan halen :puh: . Dan houd ik die Blue LED Fan voor in mijn kast en dan bestel ik wel ff een Green LED fan voor in de PSU.

Waarom niet ook blauw. Dan heb je als je casemod klaar is 6 verschillende kleuren in je case zitten. Het is mooier om gewoon één kleur aan te houden. Blauwe fans in een zwarte case is gewoon "tha bom". :Y

wel heel standaard, wat ook echt heel goed opvalt is rood, die kleur led's zijn ook erg mooi om te zien, vertrouw me als je naar een LAN gaat je ziet alleen maar blauw om je heen zowat op een enkeling na die rood/groen heeft, mja de meeste standaard winkels in je buurt ( als je ze al in de buurt hebt ) hebben vaak alleen maar blauw, dus vandaar dat zo'n keuze snel gemaakt is aangezien mensen niet zo'n zin hebben om meer verzendkosten te betalen dan wat de prijs van een fannetje is.

Geplaatst:

Ik wil ook een Blauwe fan, een rode fan en een groene, Want dat lijkt me wel leuk. En als ik het niet leuk vind dan duw ik ze in mn tweede PC :tu:

Geplaatst:

Effie's een vraagje. Kan ik gewoon mijn voeding nu in het stopcontact doen om te kijken of hij draait?

denk niet dat die fan gaat draaien, aangezien je voeding fan ook niet draait als je je pc uit hebt staan toch?

dusja moet je hem ff snel inbouwen of gewoon eruit laten en ff de hoofddingen vastmaken en pc ff aanzetten

Bewerkt: door Scrtz

Sluit effe gauw een oud mobo aan. :7

EDIT: Hij werkte prima!lekker stil ook.Nu ga ik verder met mijn onafgemaakte mod!

Bewerkt: door danoontje_nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...