Danoontje_nl Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Hallo, ik begin weer eens een nieuw casemod project, ik ga namelijk nu mijn PSU modden.In dit topic post ik elke keer met de progress. Pic's komen zo. EDIT: Hier zijn ze http://img51.imageshack.us/img51/2253/afbeelding442.jpg http://img51.imageshack.us/img51/9715/afbeelding441.jpg Heb je een tip? Reageer! Bewerkt: 17 mei 2009 door danoontje_nl Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Een PSU mod, Dat hoor ik niet vaak. Soms als ik een gemodde PSU zie zitten er alleen wat LED's in. Ik hoop dat het een mooi ding wordt en ik ga dit topic zeker volgen! Succes Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Hij is zojuist af! Hier wat foto's http://img36.imageshack.us/img36/7131/afbeelding444.jpg http://img36.imageshack.us/img36/3716/afbeelding445.jpg http://img36.imageshack.us/img36/3431/afbeelding446.jpg Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 *Topic gevolgt* Ziet er erg mooi uit! Is het moeilijk om een PSU te modden? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 *Topic gevolgt* Ziet er erg mooi uit! Is het moeilijk om een PSU te modden? Valt mee.Alleen je moet goed uitkijken met de kabeltjes die in de PSU zitten.Maar het spuiten enzo valt allemaal wel mee. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Maar ik heb vooraan in mijn kast nog een 120MM Blue LED fan, Zou ik die dan zo in die PSU kunnen doen en die in de PSU vooraan in mijn kast doen? Of heeft een PSU Fan een speciale grootte? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Maar ik heb vooraan in mijn kast nog een 120MM Blue LED fan, Zou ik die dan zo in die PSU kunnen doen en die in de PSU vooraan in mijn kast doen? Of heeft een PSU Fan een speciale grootte? Een PSU heeft de zelfde maten als een casefan.Ik heb mijn fan nu vastgemaakt met een molex.Maar de fan die in je voeding zit kan je niet meer gebruiken.Die zit namelijk gesoldeerd. Bewerkt: 17 mei 2009 door danoontje_nl Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 netjes gedaan, binnenkant van een kast zo zwart mogelijk maken is imo erg mooi. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Argh, Dan moet ik eerst ff een andere fan halen . Dan houd ik die Blue LED Fan voor in mijn kast en dan bestel ik wel ff een Green LED fan voor in de PSU. Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Argh, Dan moet ik eerst ff een andere fan halen . Dan houd ik die Blue LED Fan voor in mijn kast en dan bestel ik wel ff een Green LED fan voor in de PSU. Waarom niet ook blauw. Dan heb je als je casemod klaar is 6 verschillende kleuren in je case zitten. Het is mooier om gewoon één kleur aan te houden. Blauwe fans in een zwarte case is gewoon "tha bom". Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Argh, Dan moet ik eerst ff een andere fan halen . Dan houd ik die Blue LED Fan voor in mijn kast en dan bestel ik wel ff een Green LED fan voor in de PSU. Waarom niet ook blauw. Dan heb je als je casemod klaar is 6 verschillende kleuren in je case zitten. Het is mooier om gewoon één kleur aan te houden. Blauwe fans in een zwarte case is gewoon "tha bom". wel heel standaard, wat ook echt heel goed opvalt is rood, die kleur led's zijn ook erg mooi om te zien, vertrouw me als je naar een LAN gaat je ziet alleen maar blauw om je heen zowat op een enkeling na die rood/groen heeft, mja de meeste standaard winkels in je buurt ( als je ze al in de buurt hebt ) hebben vaak alleen maar blauw, dus vandaar dat zo'n keuze snel gemaakt is aangezien mensen niet zo'n zin hebben om meer verzendkosten te betalen dan wat de prijs van een fannetje is. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik wil ook een Blauwe fan, een rode fan en een groene, Want dat lijkt me wel leuk. En als ik het niet leuk vind dan duw ik ze in mn tweede PC Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Effie's een vraagje. Kan ik gewoon mijn voeding nu in het stopcontact doen om te kijken of hij draait? Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) denk niet dat die fan gaat draaien, aangezien je voeding fan ook niet draait als je je pc uit hebt staan toch? dusja moet je hem ff snel inbouwen of gewoon eruit laten en ff de hoofddingen vastmaken en pc ff aanzetten Bewerkt: 17 mei 2009 door Scrtz Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Sluit effe gauw een oud mobo aan. EDIT: Hij werkte prima!lekker stil ook.Nu ga ik verder met mijn onafgemaakte mod! Bewerkt: 17 mei 2009 door danoontje_nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.