Jump to content

Auto's Parkeren


johnno_

Recommended Posts

ik speel dit spel niet zovaak dus mischien is het een hele stomme vraag , maar toch wil ik het f zeker weten ;)

in andere GTA delen kon je je auto naast je huis parkeren zodat als je je spel hhad opgeslagen dat je je auto gewoon weer kon pakken.

kan dit ook in GTA IV ?? zoja hoe en waar? :tu::tu:

opzich kan je 2 auto"s per parkeerplaats voor je huisje zetten maar totaal kan je

10 auto bewaren als je alle parkeerplekken heb

maar tijdens de game kan je zo 5 auto's / motors per keer op meerdere parkeerplakken neerzetten en zo de duurdere auto zo blijven verkopen of gebruiken[/font]

alleen soms kan een agent ook je auto jatten als ze iemand van de straat afhalen of als er andere auto jouw van je plek af rijd kan je ze soms ook kwijt raken

maarzo zodra je gaat saven om het spel te stoppen , blijven er maar 2 auto/motor per parkeerplek staan

niet altijd als je kiest om dwayne te vermoorden dan heb je er maar 8 .-)[/font] :8

Dan heb je er ook gewoon 10 hoor, je kunt alle vlakken gebruiken ook al heb je dat savehouse niet (meer).

Je moet dan natuurlijk wel ver genoeg zijn in het spel, om in dat land van het desbetreffende savehouse te komen.[/font]

Oh ok bedankt dat wist ik niet :)

@H995 : ik heb al eens geprobeerd om er +- 15 te saven , natuurlijk stonden ze schuin enzo :)

ik bedoel natuurlijk 3 auto's op 1 pakeerplaats ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag een keer allemaal crossmotors rijden en ik zetten er 10 op die plaats, ik helemaal blij dus ga ik saven. loop ik naar buiten staan er nog maar 2 :7:duh:

dat was wel ff een #$&*@-moment voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag een keer allemaal crossmotors rijden en ik zetten er 10 op die plaats, ik helemaal blij dus ga ik saven. loop ik naar buiten staan er nog maar 2 :7:duh:

dat was wel ff een #$&*@-moment voor mij.

Aleen de laatste 2 voertuigen die je hebt gebruikt blijven staan. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij het eerste savehouse 4 auto's staan. Als je ervoor zorgt dat ze niet de stoep blokkeren of de weg kan het. Bij het tweede savehouse heb ik 15 nrg's staan.

en als je het spel saved staan ze er nogsteeds??

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en ze hadden beter die garages kunnen behouden bij de wat luxere huizen, want dat parkeerplaats systeem zuigt echt... :duh: Er gaan soms auto's weg na het saven als je ze niet goed parkeert.
Dan moet je maar even oefenen met de submissie Valet Mission in GTA SA. :bonk:
Ben er mee eens, geef die garages maar weer terug. Stel nou dat er een zandstorm komt word je auto ook nog vies. :puh:
In een garage kan je niet makkelijk een helikopter bewaren, dat kan met deze parkeervakken wel. Eventueel kan je onder de staart van die helikopter nog een lage auto of motor parkeren. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Ben er mee eens, geef die garages maar weer terug. Stel nou dat er een zandstorm komt word je auto ook nog vies. :puh:
In een garage kan je niet makkelijk een helikopter bewaren, dat kan met deze parkeervakken wel. Eventueel kan je onder de staart van die helikopter nog een lage auto of motor parkeren. ^_^

Klopt, maar meestal gebruik in geen Helikopters.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er mee eens, geef die garages maar weer terug. Stel nou dat er een zandstorm komt word je auto ook nog vies. :puh:
In een garage kan je niet makkelijk een helikopter bewaren, dat kan met deze parkeervakken wel. Eventueel kan je onder de staart van die helikopter nog een lage auto of motor parkeren. ^_^

Klopt, maar meestal gebruik in geen Helikopters.

Ik (typfoutje)

Ja idd wrom zou je een helicopter daar plaatsen: bij mij verdwijnen ze altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er mee eens, geef die garages maar weer terug. Stel nou dat er een zandstorm komt word je auto ook nog vies. :puh:
In een garage kan je niet makkelijk een helikopter bewaren, dat kan met deze parkeervakken wel. Eventueel kan je onder de staart van die helikopter nog een lage auto of motor parkeren. ^_^

Klopt, maar meestal gebruik in geen Helikopters.

Ik (typfoutje)

Ja idd wrom zou je een helicopter daar plaatsen: bij mij verdwijnen ze altijd.

er is ook gev=woon een cheat van een heli,

heb je m altijd en lekker snel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...