Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Oja, je kan hem ook door iemand strot heenrammen. Maar het beste lijkt me toch om hem hier te verkopen. Bewerkt: 17 mei 2009 door djmaddox Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Of Russisch roulette. Elke keer 1 pinnetje eruit trekken tot hij het niet meer doet. Sommige pinnen zijn slechts ter opvulling, en hebben verder geen nut. Maar ik zou hem verkopen op Marktplaats. 1.6 Ghz is niet veel dus vraag niet de hoofdrpijs. 40 euro is een reële vraagprijs. Bewerkt: 17 mei 2009 door Sprunk Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Of Russisch roulette.Elke keer 1 pinnetje eruit trekken tot hij het niet meer doet. Sommige pinnen zijn slechts ter opvulling, en hebben verder geen nut. Maar ik zou hem verkopen op Marktplaats. 1.6 Ghz is niet veel dus vraag niet de hoofdrpijs. 40 euro is een reële vraagprijs. Jammer, socket 775 processoren hebben de pinnen IN de socket Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) Echtwaar. AMD heeft ze in de processor zitten. En met Socket 465 (of weet ik veel welke) zaten de pinnen ook in de proc. FAIL. Bewerkt: 17 mei 2009 door Sprunk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Of Russisch roulette.Elke keer 1 pinnetje eruit trekken tot hij het niet meer doet. Sommige pinnen zijn slechts ter opvulling, en hebben verder geen nut. En al zou je dat doen, zal het sowieso niet goed zijn om de processor elke keer van het moederbord af te peuteren en hem daarna er weer op te duwen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Of Russisch roulette.Elke keer 1 pinnetje eruit trekken tot hij het niet meer doet. Sommige pinnen zijn slechts ter opvulling, en hebben verder geen nut. En al zou je dat doen, zal het sowieso niet goed zijn om de processor elke keer van het moederbord af te peuteren en hem daarna er weer op te duwen. Daar gaat hij echt niet van kapot hoor. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Als je het agressief doet wel XD Reageren
ikt Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 jammer maar bedankt vor ed hulp Je kunt hem overclocken. Op een moederbord aansluiten, koeler en heatsink weghalen en een custom heatsink maken waar je water in kunt gieten, en dan overclocken. :3 Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Gaatje door maken en als sleutelhanger gebruiken Dat zijn de mensen waar je mee kan praten CPU/GPU sleutelhangers ftw Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 (bewerkt) Gaatje door maken en als sleutelhanger gebruiken Dat zijn de mensen waar je mee kan praten CPU/GPU sleutelhangers ftw HD4870X2 aan je sleutels ? Of alleen de chip(s)? Bewerkt: 23 mei 2009 door Djmaddox Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 nahh.. alleen de de gpu zelf maar he, die hele kaart word een beetje proppen in je broekzak, zou wel wreed staan trouwens en dan tog maar iets in de vorm van een 8400gs die doodgeklokt is, zon 4870 is me tog iets te duur om uit elkaar te slopen voor een sleutelhanger, zelfs die worden defect nog grof verkocht Reageren
FerryN Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 nahh.. alleen de de gpu zelf maar he, die hele kaart word een beetje proppen in je broekzak, zou wel wreed staan trouwens en dan tog maar iets in de vorm van een 8400gs die doodgeklokt is, zon 4870 is me tog iets te duur om uit elkaar te slopen voor een sleutelhanger, zelfs die worden defect nog grof verkocht Hoe krijg je GPU's eraf? Ik heb hier een dode 6600GT liggen waar ik niks mee kan, dusja Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 sloop eerst de hele kaart uit elkaar, heatsink eraf, pci plaatjes eraf en dan langzaam de complete PCB langzaam buigen, dan zou die vanzelf moeten loslaten Reageren
candesco Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Aan de muur plakken als behang. Maar ik zou het gewoon in een pc stoppen. Kun je een leuk servertje van maken. Of stop het in een htpc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.