Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben met een eiland bezig en deze zou ik graag bij de orginele gta map voegen. dus zonder bestaande dingen te hoeven verwijderen.

als ik nu het 4de zelfgemaakte model toevoeg crashed gta ongeveer op de helft van het laden.

welk model ik er als 4de inzet maakt niks uit. alle modellen werken goed. (ik heb ze er 1 voor 1 ingehad)

Dit is wat ik al heb geprobeert:

1. Voor men eiland een aparte IDE en IPL aanmaken. (eiland.IDE en eiland.IPL)

2. Een eigen IMG archief gemaakt (eiland.img)

3. verder zet ik men modellen er met Mapeditor v0.32 in gta. ik heb dus ook geprobeert de modellen handmatig toetevoegen (met kladblok)

het spel crashed zelfs al als ik de bestanden alleen nog maar in het IMG archief heb zonder ze in een IDE bestand te vermelden.

Ik heb ook al wat geprobeert met Aschratts limit adjuster maar ik zou niet weten wat ik hier precies moet veranderen.

Wie o wie kan me helpen het ''IMG limiet'' te verhogen? :tu:

Geplaatst:

Je zult toch echt Sacky's Limit Adjuster nodig hebben om dit voor mekaar te krijgen. Een uitleg van een aantal limieten kun je op deze pagina vinden, en anders kun je in dit 43 pagina's tellende topic nog wel iets vinden. Welke je precies moet hebben weet ik ook niet, maar, als het inderdaad al niet meer werkt als je de bestanden slechts in het IMG archief zet en nog niet eens spawnt in een IPL, zou je eens kunnen proberen om "IMG Headers" en "Streaming Memory" te verhogen. Verder zijn er een hoop limieten wat betreft de IDE/IPL bestanden zelf, dus het zou kunnen dat je die (bijv. in een later stadium) nog eens aan moet passen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...