gtafreak321 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 ik had dus een vraagje over de brandweer van IV, ik heb die lui al zovaak gebeld dat ik al niet meer weet hoe vaak maar waarvoor komen die gasten eigenlijk, want mijn auto stond een keer te fikken en daar deden ze helemaal niks aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) ik had dus een vraagje over de brandweer van IV, ik heb die lui al zovaak gebeld dat ik al niet meer weet hoe vaak maar waarvoor komen die gasten eigenlijk, want mijn auto stond een keer te fikken en daar deden ze helemaal niks aan de brandweer doet helemaal niks ze roepen allen maar did anybody called en ze gaan weer. ik had een keer stonden er een stuk of 6 auto's in lichterlaaie, beukt de brandweer 3 auto's aan de kant en reed toen weer verder Bewerkt: 17 mei 2009 door wupie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 stomme npcs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Politie: Stapt uit kijkt rond, als je schiet komen ze gelijk op je af Ambulance: Stappen uit kijken rond, als je gewond bent komen ze naarje toe Brandweer: Kan je netzogoed gelijk een granaat naartoe komen dan sturen ze hun collega's om hem te blussen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SniperEye Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Politie: Stapt uit kijkt rond, als je schiet komen ze gelijk op je afAmbulance: Stappen uit kijken rond, als je gewond bent komen ze naarje toe Brandweer: Kan je netzogoed gelijk een granaat naartoe komen dan sturen ze hun collega's om hem te blussen Als je beschoten wordt en zelf niet terugschiet, maar de politie belt, schiet de politie op je tegenstander. Zodra je dan zelf ook gaat schieten, schiet de politie ook op jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D3nnisD Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 oh en als je brandweer belt en je jat de Bw wagen komt de politie -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Politie: Stapt uit kijkt rond, als je schiet komen ze gelijk op je afAmbulance: Stappen uit kijken rond, als je gewond bent komen ze naarje toe Brandweer: Kan je netzogoed gelijk een granaat naartoe komen dan sturen ze hun collega's om hem te blussen Als je beschoten wordt en zelf niet terugschiet, maar de politie belt, schiet de politie op je tegenstander. Zodra je dan zelf ook gaat schieten, schiet de politie ook op jou. Security - agent , altijd grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Jaa die brandweer is helemaal leip, toen er bij die ene missie je huis in in Broker afbrand dacht ik eraan om de brandweer te bellen. Stoppen ze vlak voor mijn appartement dat in brand staat & vragen ze de hele tijd waar de brand is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 tsja, het zijn kleine dingen die mss iets meer uitgewerkt konden worden maja, je kunt niet alles hebben in gta hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 En ik zie eigenlijk bijna nóóit de brandweer rondrijden als er ergens een brand is geweest (grotere dan) :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Jaa die brandweer is helemaal leip, toen er bij die ene missie je huis in in Broker afbrand dacht ik eraan om de brandweer te bellen. Stoppen ze vlak voor mijn appartement dat in brand staat & vragen ze de hele tijd waar de brand is. Ja, ik heb toen ook eens geprobeerd om de brandweer te bellen, maar ze bluste niks. Toen heb ik de brandweerwagen zelf een overgenomen , en de brand proberen blussen maar dat lukte niet. De brand gaat gewoon door, wat wel jammer is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Jaa die brandweer is helemaal leip, toen er bij die ene missie je huis in in Broker afbrand dacht ik eraan om de brandweer te bellen. Stoppen ze vlak voor mijn appartement dat in brand staat & vragen ze de hele tijd waar de brand is. Ja, ik heb toen ook eens geprobeerd om de brandweer te bellen, maar ze bluste niks. Toen heb ik de brandweerwagen zelf een overgenomen , en de brand proberen blussen maar dat lukte niet. De brand gaat gewoon door, wat wel jammer is. Bij mij kan ik hem gewoon blussen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Jaa die brandweer is helemaal leip, toen er bij die ene missie je huis in in Broker afbrand dacht ik eraan om de brandweer te bellen. Stoppen ze vlak voor mijn appartement dat in brand staat & vragen ze de hele tijd waar de brand is. Ja, ik heb toen ook eens geprobeerd om de brandweer te bellen, maar ze bluste niks. Toen heb ik de brandweerwagen zelf een overgenomen , en de brand proberen blussen maar dat lukte niet. De brand gaat gewoon door, wat wel jammer is. Bij mij kan ik hem gewoon blussen hoor Dat kan niet hoor. Bij de missie waar de garage en appartement van Roman in brand staat kan je niet blussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Jaa die brandweer is helemaal leip, toen er bij die ene missie je huis in in Broker afbrand dacht ik eraan om de brandweer te bellen. Stoppen ze vlak voor mijn appartement dat in brand staat & vragen ze de hele tijd waar de brand is. Ja, ik heb toen ook eens geprobeerd om de brandweer te bellen, maar ze bluste niks. Toen heb ik de brandweerwagen zelf een overgenomen , en de brand proberen blussen maar dat lukte niet. De brand gaat gewoon door, wat wel jammer is. Bij mij kan ik hem gewoon blussen hoor Dat kan niet hoor. Bij de missie waar de garage en appartement van Roman in brand staat kan je niet blussen. voertuigen en mensen kun je wel blussen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2009 Jaa die brandweer is helemaal leip, toen er bij die ene missie je huis in in Broker afbrand dacht ik eraan om de brandweer te bellen. Stoppen ze vlak voor mijn appartement dat in brand staat & vragen ze de hele tijd waar de brand is. Ja, ik heb toen ook eens geprobeerd om de brandweer te bellen, maar ze bluste niks. Toen heb ik de brandweerwagen zelf een overgenomen , en de brand proberen blussen maar dat lukte niet. De brand gaat gewoon door, wat wel jammer is. Bij mij kan ik hem gewoon blussen hoor Dat kan niet hoor. Bij de missie waar de garage en appartement van Roman in brand staat kan je niet blussen. voertuigen en mensen kun je wel blussen! Ja als je mensen blust en ze vliegen meters ver weg dan krijg je soms nog eens een wanted achter je ook Dan doe je al eens iets goed en dan is het nog niet goed xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.