Jump to content

Een goede Free Roaming game

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

GTA is natuurlijk de koning van de sandbox games, maar ik zoek een goede game met veel Free Roaming mogelijkheden voor de console (XBOX 360 of PS3). Ik heb al heel wat rondgezocht maar ik kon niks vinden dat naar mijn wensen voldeed. Aangezien hier echte gamers zitten vraag ik het hier nogmaals.

Alvast bedankt ^_^.

Geplaatst: (bewerkt)

Saints row 2 vind ik de eerste Free roaming game waar je écht veel dingen kunt doen buiten de storyline om. De Gta franchise staat bekent om zijn vele mogelijkheden buiten missies om. Je kunt je veel realistische dingen doen. Dingen zoals in het echte leven. In saints row 2 is dat precies het tegenovergestelde. Je kunt daar een heleboel onrealischtische dingen doen.

Dus ikzelf zou kiezen voor Saints row 2. Het is ook de sanbox game van het jaar.

"Sanbox game of the year" - Official Xbox magazine

"This years Ultimate guilty pleasure" - Teamxbox.com

"Winner of the copulating Jelly Baby award" - Yahtzee Croshaw, The Escapist Magazine

Als je niet van dit soort spellen houd, zou ik nog even wachten op Mafia II :puh: Alleen het spel heeft geen Multiplayer opties. Misschien is Prototype wat? Er is een kans dat het Co-op krijgt als DLC, maar dat is niet zeker.

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

je moet gewoon Mirror's Edge nemen dat is een en al free Roaming en het is voor de PS3.

echt een heel vet spel.

Geplaatst:
je moet gewoon Mirror's Edge nemen dat is een en al free Roaming en het is voor de PS3.

echt een heel vet spel.

Daarbij had ik de storyline in 2 uur uitgespeeld en Free Roaming daarbij= Rondrennen over daken en niks meer.

Geplaatst:

Mirror's Edge vond ik inderdaad wat tegenvallen door de zeer beperkte mogelijkheden. Maa ga vooral verder met het noemen van games :7.

Geplaatst:

Wheelman is een heel nep spel. Je kan niet eens normaal mensen voor hun appel rijden en de peds zijn bullet proof :duh: . Zeker geen top spel.

Geplaatst:
Wheelman is een heel nep spel. Je kan niet eens normaal mensen voor hun appel rijden en de peds zijn bullet proof :duh: . Zeker geen top spel.

Dan niet.

Wat dacht je van Destroy All humans. :puh:

Geplaatst:

Dan niet.

Wat dacht je van Destroy All humans. :puh:

Dat is zeker een grapje, of bestaat dat echt...

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, wacht dacht je van Prototype, je hebt veel Free Roaming mogelijkheden in deze game.

Stanboy96 :cya:

EDIT: Ow, niet gezien, sorry voor de dubbelpost.

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:

Ik heb sinds kort Bully, die is ook voor de Xbox360, en je kan hem nu op Bol.com voor slechts €14,99 bestellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...