D3nnisD Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Hallo, Als ik nu bijf met Roman wil bellen hoor ik wel de toetstonen en mezelf praten maar vervolgens niet Roman praten heb dit sinds ik wat verder ben met spelen. ?? hoe komt dit?? dit gebeurt met iedereen die ik bel! Welke instellingen zijn het dan??? Mvg, Dennis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 zorg dat alle volumes openstaan in het spel, daar ligt het wss aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D3nnisD Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 zorg dat alle volumes openstaan in het spel, daar ligt het wss aan SFX en music staan open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D3nnisD Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Echt geen oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Heb je een 5.1, 2.1 of 2.0 set? Want als je maar 2 speakers of 2 + een subwoofer hebt en je hebt ingesteld dat je meer dan 2 speakers hebt, dan hoor je niks omdat de telefoon gesprekken (tenminste, volgens mij) veel uit de center speaker komen. Controleer dus die instelling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D3nnisD Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Heb je een 5.1, 2.1 of 2.0 set? Want als je maar 2 speakers of 2 + een subwoofer hebt en je hebt ingesteld dat je meer dan 2 speakers hebt, dan hoor je niks omdat de telefoon gesprekken (tenminste, volgens mij) veel uit de center speaker komen. Controleer dus die instelling. Uhh heb 5.1 Dus suround Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Heb je een 5.1, 2.1 of 2.0 set? Want als je maar 2 speakers of 2 + een subwoofer hebt en je hebt ingesteld dat je meer dan 2 speakers hebt, dan hoor je niks omdat de telefoon gesprekken (tenminste, volgens mij) veel uit de center speaker komen. Controleer dus die instelling. Uhh heb 5.1 Dus suround Kijk eens of al je instellingen goed staan. Gewoon wat proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.