Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou heb ik niet zo verstand van voetbal signatures etc. Volgens mij werk je daar met een bepaalde stijl of niet?

Iig wil ik wel even een reactie erover plaatsen :)

Om te beginnen vind ik jou wel vorderen wat betreft dit soort signatures. Ik zal bij je eerste beginnen, ik vind de opbouw van de achtergrond wel aardig goed gelukt. Alleen het soort schaduw effect van het hoofd in de achtergrond, vind ik wat minder staan. Ook de lijn om de render heen is naar mijn idee niet zo goed gelukt, komt omdat deze wat aan de dikke kant is en wat hoekig in de bochten. Tekst valt wat tegen, de stijl past er niet helemaal bij.

Jou tweede signature bevalt mij wel. Leuke achtergrond, al had de speler wat meer ingeblend kunnen worden. Bij deze vind ik de tekst ook goed gelukt, het stijltje past bij de achtergrond en de tekst is niet zo overheersend.

Dan jou derde sig. De effecten zijn in mijn ogen goed gelukt, alleen is dit keer de render wat wazig. Ook bij deze heb je een lijntje om de render gemaakt (weet even niet zo gouw hoe je dat noemt) maar ik heb het wel eens vaker gezien, alleen jammer dat het nog niet zo goed lukt. Ook ditmaal zijn de lijnen niet zo zuiver en wat hoekig. De tekst is erg mooi, de stijl en de kleur staan prima bij de rest van het plaatje :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...