Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Voetbal

Soort design: Singature

Size design: NVT

Render: Mag, hoeft niet

Animatie: nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Geen proffesional please

Geplaatst:

Een premade erbij gepakt. Vervolgens wat dingetjes toegevoegd en gewijzigd. Bij deze:

andreiarshavin-1.png

Succes RoyBoow!!

Geplaatst:

Kloep:

Mooie sign, de achtergrond staat goed bij de render! Je hebt ook mooie effecten achter en naast de render gekregen, wat ook erg mooi eruit ziet! Zelf had ik wel de naam in 2 delen opgesplitst, zodat Arshavin onder Andrei kwam te staan, maar voorderest goed gedaan, ik geef je een 9/10

Royb

Ook een geslaage sign, de achtergrond past goed bij de render ! Je hebt wel een beetje veel effecten/ brushes gebruikt, waardoor het rechtsonder erg druk oogt. De linker en boven hoek zijn daarintegen weer een beetje 'leegjes'. Arjan robben staat er voor mij gevoel ook ietsjes te groot in, maar die rondjes onder de naam vindt ik wel geslaagd ;). Ook zal het er mooier uit komen te zien als je de brushes niet over de render laat lopen, maar weggumt op de render zelf. Een mooie witte border was ook wel mooi. ik geef je een 8/10

STEM: Kloep

Geplaatst:

Ik vind die van Kloep ook mooier. Daar zitten namelijk erg mooie effecten in en de achtergrond past goed bij de render. Ook de letters passen goed bij de rest van de signature. Allen vind ik deze signature nog wel een beetje leeg.

Die van Royboow is ook mooi maar hierbij vind ik de effecten iets minder en vooral de tekst vind ik hier te simpel en saai. Ook deze signature is een beetje aan de lege kant.

Stem: Kloep

Geplaatst:

Kloep mag zich de trotse winnaar noemen van deze battle. Met al 2 punten in de ranking, krijgt hij er een derde bij. Royboow is nog niet in de ranking opgenomen, dus voor hem veranderd er niets.

Kloep: +1

Royboow: -

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...