Jump to content

the lost and damned


nintendo5998

Recommended Posts

ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb niks gevonden; dus vraag ik het maar in een nieuwe topic.

gaat the lost and damned ook downloadbaar zijn voor pc of is het alleen een exclusiefje voor de xbox 360?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb niks gevonden; dus vraag ik het maar in een nieuwe topic.

gaat the lost and damned ook downloadbaar zijn voor pc of is het alleen een exclusiefje voor de xbox 360?

Nope. Het is en blijft een Xbox 360 exclusive. Het zou nog enigszins kunnen omdat GTA IV op de PC op Games For Windows Live draait (wat van Microsoft is), maar voor de rest zou ik niets kunnen bedenkdn.

En @PS3 aanhangers: Ga niet zeiken want hij komt niet! :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb niks gevonden; dus vraag ik het maar in een nieuwe topic.

gaat the lost and damned ook downloadbaar zijn voor pc of is het alleen een exclusiefje voor de xbox 360?

Nope. Het is en blijft een Xbox 360 exclusive. Het zou nog enigszins kunnen omdat GTA IV op de PC op Games For Windows Live draait (wat van Microsoft is), maar voor de rest zou ik niets kunnen bedenkdn.

En @PS3 aanhangers: Ga niet zeiken want hij komt niet! :ch:

we zien wel op de E3 ^_^

maar als hij op de PS3 uitkomt denk ik dat er ook wel een grote kans is voor de PC :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

maar als hij op de PS3 uitkomt denk ik dat er ook wel een grote kans is voor de PC :tu:

waarom dat?

ofwel gaat Sony (ps3) met de rechten lopen ofwel Microsoft (xbox & pc)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat als R* een spel uitbrengt, het op de 2 consoles en pc moet uitkomen. dan is iedereen blij.

want als je ziet naar de 2 storie spellekes die alleen op sony consoles zijn uitgekomen; veel mensen moeten zich dan een psp of een ps2 aanschaffen om het spel te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

De rechten die Microsoft heeft gekocht voor een exclusive DLC zijn voor een tijdelijk exclusieve DLC. (Een half jaar om precies te zijn). Er zijn al veel geruchten dat, wanneer het contract verlopen is (eind dit jaar) de DLC's ook voor de PS3 komen (en misschien ook voor de PC). Dus er is een kans. Blijf hopen :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeten die PS3 fanboys gelijk weer komen zijken over de PS3 versie. Donder nou toch eens op die met die stomme console.

Maar DLC deel 2 is nog niet uit, dus die 6 maanden zijn nog niet eens van start gegaan.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

De rechten die Microsoft heeft gekocht voor een exclusive DLC zijn voor een tijdelijk exclusieve DLC. (Een half jaar om precies te zijn). Er zijn al veel geruchten dat, wanneer het contract verlopen is (eind dit jaar) de DLC's ook voor de PS3 komen (en misschien ook voor de PC). Dus er is een kans. Blijf hopen :Y .

Als The lost And Damned naar de ps3 zou komen ?? de kans is er denk ik niet maar dan lijkt het me vrij onlogisch als die niet naar pc komt want dat is ook van microsoft (Games For Windows Live)

We zullen wel zien

Waarom moeten die PS3 fanboys gelijk weer komen zijken over de PS3 versie. Donder nou toch eens op die met die stomme console.

Maar DLC deel 2 is nog niet uit, dus die 6 maanden zijn nog niet eens van start gegaan.

Op elke dlc zit het contract van 6 maanden het zit niet vast aan elkaar dat het pas ingaat als de 2e dlc uitkomt

Maar we zullen het allemaal nog wel zien wat de toekomst brengt!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeten die PS3 fanboys gelijk weer komen zijken over de PS3 versie. Donder nou toch eens op die met die stomme console.

Maar DLC deel 2 is nog niet uit, dus die 6 maanden zijn nog niet eens van start gegaan.

Gozer, ik vind het niet zo gek dat ps3 bezitters teleurgesteld zijn dat de DLC alleen voor de 360 is. Het is jammer. Ik heb niemand zien zeiken.... Hoezo ben je trouwens een "Fanboy" als je alleen hoopt dat de DLC voor beide consoles uit komt? :duh:

@ Donder nou toch eens op die met die stomme console.

No offense, maar volgens mij ben jij hier de fanboy. ;)

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeten die PS3 fanboys gelijk weer komen zijken over de PS3 versie. Donder nou toch eens op die met die stomme console.

Maar DLC deel 2 is nog niet uit, dus die 6 maanden zijn nog niet eens van start gegaan.

Gozer, ik vind het niet zo gek dat ps3 bezitters teleurgesteld zijn dat de DLC alleen voor de 360 is. Het is jammer. Ik heb niemand zien zeiken.... Hoezo ben je trouwens een "Fanboy" als je alleen hoopt dat de DLC voor beide consoles uit komt? :duh:

@ Donder nou toch eens op die met die stomme console.

No offense, maar volgens mij ben jij hier de fanboy. ;)

Nou ik wil niet veel zeggen hoor, maar die gast vroeg alleen maar of hij naar de PC komt, en jullie gaan gelijk weer beginnen over dat contract dat maar voor een half jaar geldt blabla...

Ik vrees dat de PC even weinig kans heeft als de PS3. :N

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeten die PS3 fanboys gelijk weer komen zijken over de PS3 versie. Donder nou toch eens op die met die stomme console.

Maar DLC deel 2 is nog niet uit, dus die 6 maanden zijn nog niet eens van start gegaan.

Gozer, ik vind het niet zo gek dat ps3 bezitters teleurgesteld zijn dat de DLC alleen voor de 360 is. Het is jammer. Ik heb niemand zien zeiken.... Hoezo ben je trouwens een "Fanboy" als je alleen hoopt dat de DLC voor beide consoles uit komt? :duh:

@ Donder nou toch eens op die met die stomme console.

No offense, maar volgens mij ben jij hier de fanboy. ;)

Nou ik wil niet veel zeggen hoor, maar die gast vroeg alleen maar of hij naar de PC komt, en jullie gaan gelijk weer beginnen over dat contract dat maar voor een half jaar geldt blabla...

Ik vrees dat de PC even weinig kans heeft als de PS3. :N

tog lijkt het me gek als hij niet op de PC komt omdat het handelsmerk games for windows live in hande is van microsoft ..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...