Jump to content

PSP Video Converten + geheugenkaartje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een PSP voor een week

En ik wil video's converten

Hiervoor gebruik ik

PSP Video Converter : het probleem met deze is dat alles in spiegelbeeld is en ik de PSP moet omdraaien :duh:

en Imtoo maar die is trial en convert dus maar de helft van de vid

weten jullie nog een andere?

Geheugenkaartje :

Welk geheugenkaartje moet ik kopen om Films van 5 min en Muziek op te slaan .

Ik heb gehoord over adapter en daar doe je Micro Sd in ofzo :cya:

Geplaatst:
Ik heb een PSP voor een week

En ik wil video's converten

Hiervoor gebruik ik

PSP Video Converter : het probleem met deze is dat alles in spiegelbeeld is en ik de PSP moet omdraaien :duh:

en Imtoo maar die is trial en convert dus maar de helft van de vid

weten jullie nog een andere?

Geheugenkaartje :

Welk geheugenkaartje moet ik kopen om Films van 5 min en Muziek op te slaan .

Ik heb gehoord over adapter en daar doe je Micro Sd in ofzo :cya:

Voor video's converten gebruik ik altijd PSPVC (klik). Imho een goed programma, vooral als je de tweede convert optie van boven kiest (met dank voor de tip aan MegaPilot ;) ).

Er zijn adapters waar je één of twee micro-sd kaartjes in kan steken, en deze vervolgens in de PSP kan gebruiken, voor veel en goedkoop geheugen. De CR-3600 is er een voor één MicroSD kaartje en de CR-5400 voor twee (alhoewel het ook niet erg is als je er hier ook maar een in steekt). Verder zou ik gewoon voor een lekker groot kaartje van 8-16 GB gaan. Dan weet je tenminste zeker dat alles erop kan wat je erop wilt.

Geplaatst: (bewerkt)
Tekst Xd

Waar kan ik die kaartjes aanschaffen

Die gebruik ik ook maar dan krijg ik ze in spiegelbeeld

Bewerkt: door hjerpseth
Geplaatst:
Tekst Xd

Waar kan ik die kaartjes aanschaffen

Die gebruik ik ook maar dan krijg ik ze in spiegelbeeld

Die kaartjes haal ik van www.dealextreme.com (hoop dat dit geen reclame is :$ ), en bij dat programma doe je dan toch echt iets verkeerd. Bij mij rolt alles er wel goed uit, dus probeer het programma eens te verwijderen en dan opnieuw te installeren.

Geplaatst: (bewerkt)

Jep, maar formatteer je geheugenkaart als ie in je PSP zit, dan zijn alle mapjes aangemaakt(backup dan wel bestanden die je zo nodig hebben, formateer dus altijd in het begin). Daarna download je een game via je PSP(PS Store, mits je beschikt over draadloos internet), of via je PC waarna je de demo in de map GAME zet, deze map bevindt zich normaal gezien in de map PSP.

Overigens snap ik niet dat PSP Video Converter zo rare dingen uitsteekt, bij mij werkt ie perfect. Al zou ik eens het K-Lite Codec Pack installeren. Neem de 'Full' versie, deze is uitgebreider..:)

Succes ermee! ^^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Jep, maar formatteer je geheugenkaart als ie in je PSP zit, dan zijn alle mapjes aangemaakt(backup dan wel bestanden die je zo nodig hebben, formateer dus altijd in het begin). Daarna download je een game via je PSP(PS Store, mits je beschikt over draadloos internet), of via je PC waarna je de demo in de map GAME zet, deze map bevindt zich normaal gezien in de map PSP.

Overigens snap ik niet dat PSP Video Converter zo rare dingen uitsteekt, bij mij werkt ie perfect. Al zou ik eens het K-Lite Codec Pack installeren. Neem de 'Full' versie, deze is uitgebreider.. :)

Succes ermee! ^^

Waarom eerst formatteren voordat je er een demo op zet?

Geplaatst:

Het heeft niets met de demo te maken, maar eerder dat ie dan al die mappen niet moet aanmaken..Zie het maar als een achtergrondtip..:engel:

Geplaatst:
Het heeft niets met de demo te maken, maar eerder dat ie dan al die mappen niet moet aanmaken..Zie het maar als een achtergrondtip.. :engel:

Als je de Demo download met je PSP word de map (als deze niet bestaat) automatisch aangemaakt. Het is dus een vorm van tijdverspilling om dat ding eerst te formatteren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...