Timske Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Hallo allemaal, De computer die beneden staat is pas opnieuw geintraleerd. Ik wouw java instraleren dus ik ging naar de site, druk ik op downloadn blijft mijn internet browser hangen. Met Mozilla dinges en Internet explores. Hoe kan ik dit verhelpen? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 ik heb even een simpele oplossing bedacht Ik heb hem even gedownload dus klik hier en haal hem even van Filefront Klik hier Reageren
Timske Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 ik heb even een simpele oplossing bedacht Ik heb hem even gedownload dus klik hier en haal hem even van Filefront Klik hier Informatie? Wat is het? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Dat is als het goed is een java installer(er staat jxpiinstall) Reageren
Stopbord Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Download Safari Open Safari Download Java Install Java Doe je goesting Bewerkt: 28 juni 2009 door Stopbord Reageren
Sublime Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 als je java installeert moet je hem daarna wel opnieuw opstarten anders werkt de plugin niet.. tjah.. over het blijven vasthangen kan ik niet veel zeggen mijn computer blijft altijd hangen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.