Cabyon Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Beste mensen, Mijn MSN is gisteren gehackt. Nu kan ik niet meer inloggen, en er word allerlei spam en spyware verstuurd. Ik kan niet meer inloggen, ik ben er best kapot van. Weet iemand wat ik nu moet doen? Nieuwe MSN downloaden? Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Beste mensen,Mijn MSN is gisteren gehackt. Nu kan ik niet meer inloggen, en er word allerlei spam en spyware verstuurd. Ik kan niet meer inloggen, ik ben er best kapot van. Weet iemand wat ik nu moet doen? Nieuwe MSN downloaden? is eht 2e e-mail dat je in kunt vullen ook veranderd? Probeer je wachtwoord op te vragen, dan zou je die via de 2e mail meoten krijgen. En voer dan meteen een fatsoenlijk wachtwoord in zodat je eht beter kunt voorkomen Reageren
.NightFlower Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Beste mensen,Mijn MSN is gisteren gehackt. Nu kan ik niet meer inloggen, en er word allerlei spam en spyware verstuurd. Ik kan niet meer inloggen, ik ben er best kapot van. Weet iemand wat ik nu moet doen? Nieuwe MSN downloaden? Probeer eens je msn venster te openen en klik eens op ''Wachtwoord vergeten?''. Wie weet kan je via deze methode weer inloggen, mits de hacker je wachtwoord heeft gewijzigd. Vind het anders wel raar als hij ook je geheimen vraag wist of je moet een hele makkelijke vraag ooit hebben ingevuld. Iig als dat lukt uiteraard zo snel mogelijk je wachtwoord wijzigen. Verder zou ik als ik jou was ook even een spyware scan uitvoeren en desnoods een anti virus scan. Hopelijk lukt dat, kan me voorstellen dat het erg vervelend is :O In het uiterste geval een nieuw msn adres aanmaken en je vrienden erover inlichten. Reageren
Jerryosswest Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Ik heb er niet veel verstand van, maar ik zou hem unstalleren, en dan een andere versie erop zetten, of dezelfde. ik weet niet wat het effect is maar ik hoop voor je dat het werkt. Succes. Reageren
Sublime Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) vraag 1: zei iemand {link} !?! HHAHAHAH ????? dit ging namelijk in notime door mijn contactenlijst heen... daarnaast als ze uitlogden stuurde ze iedereen: www.funnythinzz.com en dat soort links.. Vraag gewoon eerst je wachtwoord op in HOTMAIL (www.hotmail.com) verwijder daarna msn en scan je computer.. mijn virusscanner detecteerde de site (en mozilla ook) als virus toen ik er op wou klikken maar ik had al zon voogevoel omdat de link was: www.dewebsite.com/maikeldus/blabla mijn email (maikeldus) stond er dus.. kortom nooit zon link klikken, of een virus of een validatie / link om geld mee te verdienen... installeer daarna msn opnieuw.. btw oudere versies zijn aardig klote om te installeren sinds versie 9.0.... en als het wachtwoord opvragen niet lukt kan je het probleem voorleggen bij de helpdesk van hotmail/microsoft.. en Nog een keer btw: NOOIT je wachtwoord ergens anders op invullen, niet op blockcheakers zogenaamde online messengers en nog veel meer, dit kan meestal pure scam (wachtwoord achterhalen) zijn... alleen in de echte messenger, gilly messenger en hotmail.com of msn.com Bewerkt: 18 mei 2009 door Maikle Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Dank u, het is weer opgelost. (Met dank aan Killerzero86) Die me door heeft verstuurd naar de accountservice. Hebben jullie hier ook last van? @wesley123: Nee, ik weet nog niet of die andere ook hacked is, maar dat laat ik dan zo. Voor degene die het willen uitproberen: >>> Door Thundercover: Posten van e-mailadressen is niet de bedoeling.<<< Dank voor het snel reageren. Reageren
Ferre Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 En zorg ook niet dat je wachtwoord 'fiets123' is of 'mijnwachtwoordispiemelwantdatradenzetochniet'. Neem dan het woord 'ventiedop' en maak er 'V3nT!e_ldO.oP]' van. Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Bwehehe, dat ben ik niet van plan om telkens in te typen, Ferre. Reageren
ikt Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Bwehehe, dat ben ik niet van plan om telkens in te typen, Ferre. kies dan een ander moeilijk wachtwoord je kunt bijvoorbeeld cijfers en hoofdletters erinstoppen. Is je wachtwoord al een paar keer moeilijker te kraken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.