D3nnisD Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Waar vind ik de tug>??? die sleep boot? Kan iemand een snapmap maken?? thx! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Er is volgens mij geen vaste vindplaats maar hij is vaak tussen van die schepen(niet bestuurbaar) met van dat zand erin tussen broker/dukes en alquin(ofzo XD ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 By een brug , weet de naam niet precies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Tussen Alderney en Algonquin in varen de tugs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Volgens mij kan je er hierzo eentje vinden:Tug Je komt ze overigens alleen in een paar missie's tegen onder andere: Buoys Ahoy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 Volgens mij kan je er hierzo eentje vinden:TugJe komt ze overigens alleen in een paar missie's tegen onder andere: Buoys Ahoy. Ja die brug bedoelde ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 volgens mij tussen algonquin en dukes/broker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 volgens mij tussen algonquin en dukes/broker Antwoord is al gegeven door Vercetti , maar ik zal eens kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2009 op deze plekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 In de inham onderin Alderney ligt er ook nog eentje geloof ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Er is volgens mij geen vaste vindplaats maar hij is vaak tussen van die schepen(niet bestuurbaar) met van dat zand erin tussen broker/dukes en alquin(ofzo XD ) Hij is wel bestuurbaar. Al is het er op komen lastig. je moet met een andere boot er naast gaan liggen. dan kan je er op klimmen en kan je gewoon instappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Druk gewoon bij die Tug op ''F'', dan spring je ongeveer 3-4 meter uit het water Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.