Silverbyte Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) Onderwerp: Eigen keuze Soort design: Signature Size design: Eigen keuze Render: Eigen keuze Animatie: Eigen keuze Premade: Mag, mits je deze niet eerder hebt gebruikt bij een battle. Tijd van inlevering: Zo snel als mogelijk is. Opmerking: Alvast veel succes gewenst! Bewerkt: 21 mei 2009 door Silverbyte
.NightFlower Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 (bewerkt) Ik wil wel weer eens battle Ik lever de mijne uiterlijk morgen in. Zie dat premade mag, dus ik zet deze signature in Succes Bewerkt: 18 mei 2009 door .NightFlower
Silverbyte Geplaatst: 18 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Oke, ik heb mijn ontwerp inmiddels ook afgewerkt, dus de inzendingen zien er als volgt uit: Silverbyte: .NightFlower: Alvast veel succes gewenst, het stemmen kan beginnen!
Nstyle08Z Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Allebei prachtige signatures! Maar ik moet er wel 1 van uitkiezen. Die van Silverbyte vind ik mooi van de stijl, allemaal zo grijsachtig en dan de render, in kleur in het midden van al dat gesmudge (toch) enzo. Maar ik vind je tekst veel te onduidelijk. Dat is wel een minpuntje. Die van .NightFlower, de grunge achtergrond is mooi geworden en de kleuren passen perfect bij elkaar. Ik kan er eigenlijk bijna niets van zien dat me niet zind behalve het randje, dat vind ik nogal irriterend voor mezelf. Mijn stem gaat naar: .NightFlower! Beide succes!
JeWeetZelluf Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Sylverbyte: +Super mooi al die kleuren groen. + je background. +de groene lichteffectjes. - Tekst Onduidelijk Nightflower: +De grunge achtergrond is goed gelukt. +je licht geconcentreerd uit het midden. - Je tekst is saai. - De kleur je hebt zwart een beetje donkergeel. Ik kies voor Sylverbyte Omdat, zijn sig springt er meer uit en oogt wat beter.
Royboow Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Stem: Silverbyte Mooie sig, kleuren springer er goed uit, leuke textures die een goed effect geven en een mooie render De tekst valt op sommige vlakken niet te lezen, dat kan bij Nightflower wel Royboow
Jay; Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Welkom in de ranking, Silerbyte! Met een meerderheid van stemmen win en verdien je daarmee natuurlijk een punt. .NightFlower is nog niet in de ranking opgenomen, dus voor haar veranderd er niets. Silverbyte: +1 .NightFlower: - Closed en updated.
Recommended Posts