fatty owl Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Ik heb het vaak met garages dat ik er een halfuur moet gaan voorstaan voordat hij open wil. heeft iemand dit ook en er een oplossing voor?? want het is wel irritant dat je telkens zoo lang moet wachten <_< :angry: <_< Reageren
Kraay Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) Ik heb het vaak met garages dat ik er een halfuur moet gaan voorstaan voordat hij open wil. heeft iemand dit ook en er een oplossing voor??want het is wel irritant dat je telkens zoo lang moet wachten <_< :angry: <_< ja, heb ik ook <_< . Oplossing: ervoor gaan staan en dan op 2x start drukken(op pause en erweer af) .Werkt bij mij teminste B) Bewerkt: 19 mei 2005 door kraay Reageren
Yohan Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Dit is een irritante 'bug' jah... Ik blijf er altijd een beetje voor springen en dan gaat hij meestal wel open.. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 misschien dat er teveel getunde euto's in je garage staan, gaat ie ook niet snel open <_< Reageren
[PsYcHo] Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 Die ene mod garage niet ver van je 'hood'? Die is alleen voor auto's zoals Blade, Savanne etc. Richtig't noorden staat een betere garage, die accept alle auto's.. (veel dan..) Reageren
fatty owl Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 ,May 20 2005, 06:35 PM] Die ene mod garage niet ver van je 'hood'? Die is alleen voor auto's zoals Blade, Savanne etc. Richtig't noorden staat een betere garage, die accept alle auto's.. (veel dan..) save house garages niet mod garages maar twee keer op start duwen helpt heel goed bedankt Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 te veel gemode auto's kan nare effecten krijgen <_< Dat heb ik helaas moeten meemaken, net een FBi truck gejat wil ik hem de volgende keer opendoen; weg!, al mijn werk voor niks, nu probeer ik het een beetje verspreid te doen maar ook al je er maar 1 hebt in staan de volgende keer dat ik kijk hou ik echt me hard vast dat die ook niet weer weg is Reageren
fatty owl Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 te veel gemode auto's kan nare effecten krijgen <_< Dat heb ik helaas moeten meemaken, net een FBi truck gejat wil ik hem de volgende keer opendoen; weg!, al mijn werk voor niks, nu probeer ik het een beetje verspreid te doen maar ook al je er maar 1 hebt in staan de volgende keer dat ik kijk hou ik echt me hard vast dat die ook niet weer weg is Ai, ai, ai, tunen doe ik toch zoveel dus daarom verdwijnen al mijn autos (zoals de rhino die ik gestolen had toen ik 6 sterren had ) gelukkig had ik juist een backup gemaakt op een andere geheugenkaart Reageren
lvpd Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 te veel gemode auto's kan nare effecten krijgen <_< Dat heb ik helaas moeten meemaken, net een FBi truck gejat wil ik hem de volgende keer opendoen; weg!, al mijn werk voor niks, nu probeer ik het een beetje verspreid te doen maar ook al je er maar 1 hebt in staan de volgende keer dat ik kijk hou ik echt me hard vast dat die ook niet weer weg is Ai, ai, ai, tunen doe ik toch zoveel dus daarom verdwijnen al mijn autos (zoals de rhino die ik gestolen had toen ik 6 sterren had ) gelukkig had ik juist een backup gemaakt op een andere geheugenkaart ik had dat probleem ook maar ik had geen backup gemaakt :angry: :angry: :ph34r: :ph34r: Reageren
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 te veel gemode auto's kan nare effecten krijgen <_< Dat heb ik helaas moeten meemaken, net een FBi truck gejat wil ik hem de volgende keer opendoen; weg!, al mijn werk voor niks, nu probeer ik het een beetje verspreid te doen maar ook al je er maar 1 hebt in staan de volgende keer dat ik kijk hou ik echt me hard vast dat die ook niet weer weg is Ai, ai, ai, tunen doe ik toch zoveel dus daarom verdwijnen al mijn autos (zoals de rhino die ik gestolen had toen ik 6 sterren had ) gelukkig had ik juist een backup gemaakt op een andere geheugenkaart ik had dat probleem ook maar ik had geen backup gemaakt :angry: :angry: :ph34r: :ph34r: Kan je beter altijd doen heb ik gemerkt in vice city... ik update mijn backup elke week, zodat ik nooit veel kan verliezen Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Bij mij nog nooit gebeurd Reageren
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Bij mij nog nooit gebeurd you're a lucky guy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.