PrO_iFlaminG Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Ik heb dus een mod geinstallerd Ik heb een bobcat vervangen door een lamborghini Ik ga naar de plaats van de bobcat En hij blijft hangen Wat nu? Reageren
ikt Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 Je hebt iets fouts gedaan. Vervang de bobcat bestanden weer met de originele Reageren
K.O. Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Geplaatst: 18 mei 2009 En nadat je het origineel er weer in hebt gezet en het spel het weer doet, leg even uit wat je precies doet. Het kan best zijn dat je ergens iets vergeet of dat je een ander foutje maakt, waardoor de mod niet werkt. Het kan ook zijn dat de mod gewoon sowieso niet werkt. Geef daarom even een link naar de mod en leg uit wat je aan het doen bent. Anders kunnen we je toch echt vrij lastig helpen. Ik neem aan dat je geen SA 2.0 hebt? En dat je de bestanden van alleen-lezen hebt gehaald? En dat je IMG Tool 2.0 gebruikt? Reageren
PrO_iFlaminG Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 En nadat je het origineel er weer in hebt gezet en het spel het weer doet, leg even uit wat je precies doet. Het kan best zijn dat je ergens iets vergeet of dat je een ander foutje maakt, waardoor de mod niet werkt. Het kan ook zijn dat de mod gewoon sowieso niet werkt. Geef daarom even een link naar de mod en leg uit wat je aan het doen bent. Anders kunnen we je toch echt vrij lastig helpen.Ik neem aan dat je geen SA 2.0 hebt? En dat je de bestanden van alleen-lezen hebt gehaald? En dat je IMG Tool 2.0 gebruikt? Ik doe dus eerst download de mod Dan open ik het met IMG TOOL 2.0 Ik pak het uit Dan staat hij tussen mijn bestanden kweet nie juist de namen dff en nog iets Dan open ik met IMG TOOl 2.0 sa img 3 ofzow Dan staat alle gegevens erop van san andreas Dan zocht ik bobcat die 2 dingen weer Die delete ik En vervangde het door de mod Dan commandos de 1ste ofzow Dan was alles veranderd en ging ik op het spel En daar blokeerde het Voor die dingen zet ik straks nog wel es kzit op andere pc Reageren
ikt Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Dus óf de auto is corrupted (foute data/model is niet goed), óf je hebt GTA SA V2.0. In het geval dat je V2.0 hebt, ben je al verloren, omdat je de database niet terug kunt rebuilden. Dus je zult het spel moeten her-installeren. Wil je dit niet, download dan de downgrader. Maar zo ver zijn we nog niet, dus ik wacht even met de link naar het programma Reageren
PrO_iFlaminG Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Dus óf de auto is corrupted (foute data/model is niet goed), óf je hebt GTA SA V2.0. In het geval dat je V2.0 hebt, ben je al verloren, omdat je de database niet terug kunt rebuilden. Dus je zult het spel moeten her-installeren. Wil je dit niet, download dan de downgrader. Maar zo ver zijn we nog niet, dus ik wacht even met de link naar het programma ja Maar euhm Ik heb em op V 1.00 ^^ Anders zou ik niet SA:MP kunnen spelen (niet bijgezet nu weet je het ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.