Jump to content

Krasjes op MP3 Speler


RobbieB

Recommended Posts

Hallo beste leden,

ik heb een klein probleempje: Ik neem mijn MP3 vaak mee naar school. Door in m'n broekzak te zitten, kwamen er opeens allemaal kleine krasjes op. Wat ambetant, nu zie ik slechts de helft van de afbeelding op m'n MP3.

Kan iemand me tips geven om de krasjes eruit te krijgen?

Bewerkt: door Joriz
Onderwerp titel gewijzigd. Naar krasjes op MP3 speler
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het nadeel tegenwoordig van die MP3-spelers. Ze stoppen er van alles wat glimt erop, waardoor hij er natuurlijk ook erg mooi uitziet. Nadeel is dan dat er zo een kras opzit. Ik weet niet wat voor Mp3-speler je hebt. Meestal is het raadzaam om bij dure Mp3-spelers een hoesje te kopen. Als je hem in je zak laat zitten is de kans groot dat je er veel krassen op krijgt, net zoals bij een telefoon.

Als het goed is het je wel ergens een soort spul dat de krasjes opvult zoals hier, alleen weggaan zal het nooit gaan, tenzij je er een nieuw schermpje in laat zetten, wat aardig wat gaat kosten. Kleine krasjes zul je denk ik wel met spul kunnen weghalen, alleen diepe krassen niet meer.

EDIT: Hier staat iets van een soort spul als voorbeeld: Klik

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou naar een plaatselijke electronicazaak gaan waar ze ook MP3's verkopen en vragen naar zo'n tube Displex. Daarmee kun je krasjes van je telefoon, MP3 enz. erafhalen. Nog één ding voor ook andere mensen. Gebruik dat niet op een touchscreen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch voor je Creative Zen Mosaic? Dan is dit een mooie full body cover.

Edit:Dit moet je uiteraard doen wanneer er geen krasjes meer op zitten. Het haalt geen krasjes weg,maar het zorgt er voor dat er geen krasjes op komen.

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik altijd tandpasta.

-smeer een klein beetje op de kras

-Laat het een paar uren opdrogen

-wrijf de tandpasta eraf.

-Het oppervlak is weer perfect schoon en de grote krassen zijn opgevult.

Je ziet de krassen nog wel een beetje maar wel minder, het oppervlak is ook perfect schoon en het is goedkoop!

Link to comment
Delen op andere websites

In het 'mp3 of iPod topic' zeg je 't volgende:

Een Ipod is megaduur.

Onlangs kocht ik een MP3 van 8 GB, hij kostte slechts 88 euro!

In vergelijking met jouw Ipod is mijn MP3 heel goedkoop.

Wel, dan weet je nu waarom een iPod niet overpriced is. De mijne heeft nog geen krasjes, en ik heb 'm al 7 maand ofzo. ^_^ Krasvrij scherm FTW, en het enige dat er voor jou opzit is zo'n case kopen om 'm te beschermen. Of zo'n tube kopen als GTA Haas zegt, al betwijfel ik of dat alles onzichtbaar maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

In het 'mp3 of iPod topic' zeg je 't volgende:
Een Ipod is megaduur.

Onlangs kocht ik een MP3 van 8 GB, hij kostte slechts 88 euro!

In vergelijking met jouw Ipod is mijn MP3 heel goedkoop.

Wel, dan weet je nu waarom een iPod niet overpriced is. De mijne heeft nog geen krasjes, en ik heb 'm al 7 maand ofzo. ^_^ Krasvrij scherm FTW, en het enige dat er voor jou opzit is zo'n case kopen om 'm te beschermen. Of zo'n tube kopen als GTA Haas zegt, al betwijfel ik of dat alles onzichtbaar maakt.

Als je een MP3 goed bewaart, heb je geen krasjes. Als een krasvrij scherm(wat ik ten zeerste betwijfel) 200 euro kost, ben je echt wel opgelicht.

Link to comment
Delen op andere websites

In het 'mp3 of iPod topic' zeg je 't volgende:
Een Ipod is megaduur.

Onlangs kocht ik een MP3 van 8 GB, hij kostte slechts 88 euro!

In vergelijking met jouw Ipod is mijn MP3 heel goedkoop.

Wel, dan weet je nu waarom een iPod niet overpriced is. De mijne heeft nog geen krasjes, en ik heb 'm al 7 maand ofzo. ^_^ Krasvrij scherm FTW, en het enige dat er voor jou opzit is zo'n case kopen om 'm te beschermen. Of zo'n tube kopen als GTA Haas zegt, al betwijfel ik of dat alles onzichtbaar maakt.

Als je een MP3 goed bewaart, heb je geen krasjes. Als een krasvrij scherm(wat ik ten zeerste betwijfel) 200 euro kost, ben je echt wel opgelicht.

Da's ook niet het geval: ik heb wifi, browser, youtube viewer, duizenden apps, een 3.5" krasvrij touchscreen, enzovoort. En hoe goed je 'm ook bewaart, er komen steeds wel krasjes op. Alleen bij iPod niet. En zoek btw maar eens een andere mp3 met krasvrij scherm, ik denk niet dat je er zoveel vindt.

EDIT: en inderdaad 't design, zoals de plaatselijke schoonmaker hierboven zegt. :D al betaal ik daar enkel ook weer geen 200 euro voor.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

In het 'mp3 of iPod topic' zeg je 't volgende:
Een Ipod is megaduur.

Onlangs kocht ik een MP3 van 8 GB, hij kostte slechts 88 euro!

In vergelijking met jouw Ipod is mijn MP3 heel goedkoop.

Wel, dan weet je nu waarom een iPod niet overpriced is. De mijne heeft nog geen krasjes, en ik heb 'm al 7 maand ofzo. ^_^ Krasvrij scherm FTW, en het enige dat er voor jou opzit is zo'n case kopen om 'm te beschermen. Of zo'n tube kopen als GTA Haas zegt, al betwijfel ik of dat alles onzichtbaar maakt.

Maar is 88 euro voor een MP3 speler ook niet wat aan de dure kant?

Bij Dixons is een 8gb speler die video's en nog wat zooi kan voor 50 euro :7 .

En een normale 8gb mp3 die alleen mp3's kan afspelen nog een heel stuk goedkoper zijn.

Daarnaast heb ik een Ipod Classic gezien voor 160 euro nieuw met 120gb, als je dat vergelijkt is die 8gb juist duurder als je alleen na het geheugen al kijkt ^_^ laat staan het merk en de functies :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe goed je 'm ook bewaart, er komen steeds wel krasjes op. Alleen bij iPod niet.

Da's onzin, precies of de iPod is het enige ding dat krasvrij is. Geen enkel scherm is krasvrij, er komt op elk scherm wat krasjes, zoook op die iPod van een vriend van me. Al zijn de krasjes op m'n MP3 en zijn iPod zo klein en nogal verwaasloosbaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe goed je 'm ook bewaart, er komen steeds wel krasjes op. Alleen bij iPod niet.

Da's onzin, precies of de iPod is het enige ding dat krasvrij is. Geen enkel scherm is krasvrij, er komt op elk scherm wat krasjes, zoook op die iPod van een vriend van me. Al zijn de krasjes op m'n MP3 en zijn iPod zo klein en nogal verwaasloosbaar. :)

Ik verkoop geen onzin, ik praat uit ervaring. :) 4 mp3's van me zijn van onder tot boven bekrast, en m'n iPod heeft er geen eentje. En ik droeg voor allemaal evenveel zorg. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...