Jump to content

MP3 Of Ipod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat verkies jij?

Ipod of MP3?

Ik verkies een MP3 omdat hij heel klein kan zijn = handig!

Chat: Toegelaten/Niet toegelaten

Discussies: Toegelaten/Niet toegelaten

Bewerkt: door RobbieB
  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

15

• .Senne

12

• flippie13

9

• KillerZero86

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een iPod, offcourse. Een iPod heeft stijl, een iPod is bling, bitches en ho's in één apparaat. :Y

Geplaatst:

MP3 natuurlijk

Een iPod heeft half nederland, en is imo erg overpriced. Dan kun je net zo goed voor 30 een leuke MP3 speler kopen, ken je ook al je liedjes opzetten.

Geplaatst:
Een iPod heeft half nederland, en is imo erg overpriced. Dan kun je net zo goed voor 30 een leuke MP3 speler kopen, ken je ook al je liedjes opzetten.

Ik wachtte met smart op dit antwoord..

Een groot scherm heeft de Ipod niet, dus video's en/of foto's bekijken is al zeker geen pretje. Koop je een lekkere MP3, zoals Sprunk al zei, die Ipod dingen zijn echt wel dik overpriced(zoals Sprunk ook al zo heerlijk verwoordde). Serieus man, 150 euro, m'n hoela! 50 euro erbij en koop je een lekkere PSP-3000! :bonk:

Geplaatst:

iPod, nog nooit problemen mee gehad. Die schermen van iPod/ iPhone zijn echt 100% krasvrij en onbreekbaar.

Beste menu's van allemaal. Vergeet niet dat er veel MP3's zijn nageaapt van iPod...

Over de oortjes zwijg ik...

Een groot scherm heeft de Ipod niet, dus video's en/of foto's bekijken is al zeker geen pretje. Koop je een lekkere MP3, zoals Sprunk al zei, die Ipod dingen zijn echt wel dik overpriced(zoals Sprunk ook al zo heerlijk verwoordde). Serieus man, 150 euro, m'n hoela! 50 euro erbij en koop je een lekkere PSP-3000! :bonk:

Dude, daar heb je de iPod Touch of de iPod Classic voor. Die hebben fatsoenlijke schermen waar je lekker films op kan kijken. Blijkbaar ken jij geen andere iPod's dan de Nano. Sowieso zijn de goedkopere en kleinere iPod modellen niet in de eerste plaats bedoelt voor films en meer, terwijl de Classic en vooral de Touch dat wel zijn.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Uhum, de Ipod Classic heeft een vriend van me, ik vind het eerlijk gezegd niet iets waar je films op kan kijken, dan koop je je nog beter een PSP..

Geplaatst:

Zolang er muziek uitkomt ben ik vrijwel gelukkig, iets zonder batterijen is dan puntje 2. Maar ik heb het tijden met een klein irritant ding uit 2004 gedaan met AA batterijen. Daarna kocht ik een touch MP4 die ondertussen kapot is. Ik heb geen zin om 140 euro uit te geven voor een Ipod, als ik er ook 40 voor een MP4 kan kopen. Nu heb ik geluk dat mn zus een nieuwe Ipod wil. Dus ik die van haar misschien krijg, anders val ik toch weer terug op die MP4 van de bart smit :7 .

Geplaatst:

MP3. Zonder meer.

Een iPod is echt absurd duur. Er zijn genoeg MP3 spelers die hetzelfde kunnen, voor ongeveer de helft van het geld dat een nieuwe iPod kost. Waarom zou je dan een iPod kopen?

Geplaatst:
Zolang er muziek uitkomt ben ik vrijwel gelukkig, iets zonder batterijen is dan puntje 2. Maar ik heb het tijden met een klein irritant ding uit 2004 gedaan met AA batterijen. Daarna kocht ik een touch MP4 die ondertussen kapot is. Ik heb geen zin om 140 euro uit te geven voor een Ipod, als ik er ook 40 voor een MP4 kan kopen. Nu heb ik geluk dat mn zus een nieuwe Ipod wil. Dus ik die van haar misschien krijg, anders val ik toch weer terug op die MP4 van de bart smit :7 .

Een iPod kan wel duurder zijn, maar je krijgt er wel uitstekende kwaliteit voor in de plaats.

Tegenover de fake iPods van 20 euro...

Geplaatst:

ik zelf loop tevreden rond met mijn ipod touch 2g 8 gb :7

koste me 220,- wat erg duur is inderdaad, maar het is gewoon een geweldig ding _O_

internet, muziek, spellen, gewoon een minicomputer eigenlijk :D

en handig voor in de les, leraar heeft me nog nooit ermee gesnapt :engel:

Weet jij hoe H-U-G-E 't schermpje van m'n ipod touch is? En dan nog, van een gewone iPod is 't schermpje misschien even groot als een andere mp3, en 't draait nog mooi mee ook. :Y En 't is ook maar dat je 't geld ervoor moet hebben, dan vind je 't helemaal niet overpriced. Ik heb 220 betaald voor m'n touch 8 gig, en vind 't een awesome ding.

iPod, nog nooit problemen mee gehad. Die schermen van iPod/ iPhone zijn echt 100% krasvrij en onbreekbaar.

Beste menu's van allemaal. Vergeet niet dat er veel MP3's zijn nageaapt van iPod...

Over de oortjes zwijg ik...

En inderdaad, op de mijne is na 7 maand nog steeds geen krasje, hoe klein ook. En ik ga er heus niet voorzichtig mee om fzo, want al m'n cheap mp3's (Philips, creative zen) waren direct bekrast. En mijn oortjes leven ook nog na 7 maand, terwijl ze altijd in de knoop in m'n broekzak zitten..

Oh, en voor iedereen hier afkomt 'je hebt zoveel betere mp3's voor zo weinig geld:

Zoek dan maar eens een MP3 waarvoor je

• Zoveel verschillende accesoires hebt
  • Zoveel duizenden apps hebt (al dan niet betalend)
  • wifi hebt
  • geen gekrast scherm hebt na twee maand

Veel suc6 dan. :bier:

iPod FTW. :bier:

Bewerkt: door senneken
Oh, en voor iedereen hier afkomt 'je hebt zoveel betere mp3's voor zo weinig geld:

Zoek dan maar eens een MP3 waarvoor je

• Zoveel verschillende accessoires hebt
  • Zoveel duizenden apps hebt (al dan niet betalend)
  • wifi hebt
  • geen gekrast scherm hebt na twee maand

Veel suc6 dan. :bier:

iPod FTW. :bier:

Ze noemen het: "De PSP"

Sterkere processor, uiterst multifunctioneel, en al vele programma's voor geschreven.

Including:

-WIFI

-Duizende spellen

-Nog veel meer programma's

-uiteenlopende accessoires, zelfs GPS.

En dat alles voor maximaal 54 euro minder!

PSP FTW :bier:

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:
ik zelf loop tevreden rond met mijn ipod touch 2g 8 gb :7

koste me 220,- wat erg duur is inderdaad, maar het is gewoon een geweldig ding _O_

internet, muziek, spellen, gewoon een minicomputer eigenlijk :D

en handig voor in de les, leraar heeft me nog nooit ermee gesnapt :engel:

Een Ipod is megaduur.

Onlangs kocht ik een MP3 van 8 GB, hij kostte slechts 88 euro!

In vergelijking met jouw Ipod is mijn MP3 heel goedkoop.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...